Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hei! Jeg vurderer å rense kroppen skikkelig, og derfor faste mellom 7 - 10 dager. Jeg har normal vekt. Lurer på om jeg kommer til å gå ned for mye på dette. Det er IKKE ment som slanking! - og er nok litt redd for å gå ned for mye. Noen som vet hvor mye jeg evt vil gå ned, og er det i det hele tatt forsvarlig dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GR Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Nei, det gjør du sikkert ikke, for kroppen din vil tro at du er alvorlig syk og gå på sparebluss, altså spare på det fettet kroppen din har fra før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alven Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 7-10 dager høres ALTFOR mye. Hva med å faste en helg? Søk på faste her, står en del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.