Gjest Helle s Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Lurer på om noen her har erfaring med Bailine eller andre muskelstimulatorer? Har hørt kroppen kan bli betraktelig strammere av dette (gjerne ved hjelp av trening og vektnedgang på siden) Erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruthi Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Ja jeg har prøvd Bailine for en 12 år siden. Det var 7-8 mnd. etter en fødsel og kroppen min så ikke spesielt flott ut. Først gikk jeg ned 8 kilo på egenhånd. Så tok jeg kontakt med bailine. Der gikk jeg 2 ganger i uken og tok muskelstimulering, ved siden av å følge en karbohydratfri (eller nesten fri) diett. På ca. 3 mnd gikk jeg ned ytterlige 12 kilo, og strammet inn nesten 150 cm !!! fordelt på hele kroppen. Dette gjorde skikkelige underverker for meg den gangen hvertfall. Men å bare ta muskelstimulering, uten å gå på en diett og trene ved siden av tror jeg ikke særlig på. Ulempen er jo at dette koster alt for mye penger....... desverre...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.