Gå til innhold

hinden er betændt

anonym2001

Anbefalte innlegg

Nu har jeg været hos min læge og denne har konstateret betændelse af hinden der er omkring knæleddet. Hun mente ikke, at der var tegn på meniskskader eller lgn. Jeg skulle bare give knæet en måneds hvile til (det bliver så 2 mnd alt i alt) og så kunne jeg stille og roligt begynde at motionere igen (jeg løber). Det er jeg så nu begyndt på og det går OK. Jeg kan godt få problemer en gang imellem når jeg har stået på benene i lang tid (til en fest f.eks.) og så løber bagefter. Jeg ved at man med held kan behandle med Ibuprofen for at få bugt med betændelsen. Hvordan skal jeg gå til værks med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...