Gå til innhold

Er du fornøyd med hjelpen du har fått av psykiatrien?


Everybody

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt enig. Orker ikke å snakke om sykdom foruten med noen få, som jeg faktisk har truffet her inne. Det er kun med dem jeg deler mine inderste tanker med utenom behandlingsteam. Vil helst ha det mest mulig normalt rundt meg oppi den vanskelige situasjonen. Men oppi alt det vonde har jeg håp for fremtiden og et mål lenger der fremme som jeg er sikker på at jeg skal nå! Om ikke annet har jeg tro på meg og selvtillit nok til og tro på det💪 Godt vi er to om og ha opplevd dette vanskelig. Har følt det til tider vanskelig og kanskje også ‘’utakknemmelig’’ over ikke være glad for påtvungen hjelp😅

Anonymkode: 17a54...11a

Lykke til. Dette greier du 🥰 vet ikke hva du trenger hjelp med, men at du har et mål og tror på det, gjør at jeg er sikker på at du klarer å komme igjennom denne vanskelige tiden. 

Anonymkode: 87049...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lykke til. Dette greier du 🥰 vet ikke hva du trenger hjelp med, men at du har et mål og tror på det, gjør at jeg er sikker på at du klarer å komme igjennom denne vanskelige tiden. 

Anonymkode: 87049...b0e

Tusen takk for gode ord🙏

Anonymkode: 17a54...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis en ikke er mottakelig for behandling, hva er da poenget med å legge inn noen for tvang? Hva med dem som aldri fikk tilbud om frivillig innleggelse men bare ble innlagt for tvang? 

Anonymkode: 17a54...11a

Ja jeg kan ikke huske at jeg fikk tilbud om frivillig innleggelse. Jeg kom inn akutt første gang. Ingen sa at jeg var på tvang. Visste ikke om tvang den gangen, hadde aldri vært i psykiatrien. Antagelig var jeg på tvang etter innleggelsen i dps, Ingen sa noe, men da jeg ikke hadde vært hos psykologen på en stund, jeg hadde utsatt timer, og hun hadde utsatt timer, og plutselig en dag kom ambulansen å hentet meg til dps. Da snakket de noe om tvungen psykisk helsevern. Jeg forstod ingenting. Jeg trodde da at jeg egentlig var ferdig i dps. Hadde sluttet med medisinene da også. Det var begynnelsen på tre forferdelige år. Etter det begynte jeg endelig å samarbeide, og da tok det få år, og så var jeg ute av psykiatrien. 

Anonymkode: 87049...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja jeg kan ikke huske at jeg fikk tilbud om frivillig innleggelse. Jeg kom inn akutt første gang. Ingen sa at jeg var på tvang. Visste ikke om tvang den gangen, hadde aldri vært i psykiatrien. Antagelig var jeg på tvang etter innleggelsen i dps, Ingen sa noe, men da jeg ikke hadde vært hos psykologen på en stund, jeg hadde utsatt timer, og hun hadde utsatt timer, og plutselig en dag kom ambulansen å hentet meg til dps. Da snakket de noe om tvungen psykisk helsevern. Jeg forstod ingenting. Jeg trodde da at jeg egentlig var ferdig i dps. Hadde sluttet med medisinene da også. Det var begynnelsen på tre forferdelige år. Etter det begynte jeg endelig å samarbeide, og da tok det få år, og så var jeg ute av psykiatrien. 

Anonymkode: 87049...b0e

Så vondt for deg😞, det var noe av det samme for meg også. Aldri før hatt noe med sykehus og gjøre før nå. Hadde du noen gode folk rundt deg der du var? Følte du kjemi med dem rundt deg? 

Anonymkode: 17a54...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så vondt for deg😞, det var noe av det samme for meg også. Aldri før hatt noe med sykehus og gjøre før nå. Hadde du noen gode folk rundt deg der du var? Følte du kjemi med dem rundt deg? 

Anonymkode: 17a54...11a

Takk🥰 det var en litt forvirrende tid, men det var flere av de som jobbet der som var veldig hyggelige,  og tok seg tid til å prate med meg. Det syns jeg var hyggelig. De snakket ikke om sykdom. Jeg fikk også god kontakt med noen av de andre pasientene. Noen har jeg fremdeles litt kontakt med. Jeg har merket meg at mange av dem dessverre er uføretrygdet og liksom ikke kommer seg videre. Det syns jeg er trist. Jeg håper du også, etter at du har fått den hjelpen de syns du trenger, at du blir helt bra og kommer deg videre i livet. 

Anonymkode: 87049...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk🥰 det var en litt forvirrende tid, men det var flere av de som jobbet der som var veldig hyggelige,  og tok seg tid til å prate med meg. Det syns jeg var hyggelig. De snakket ikke om sykdom. Jeg fikk også god kontakt med noen av de andre pasientene. Noen har jeg fremdeles litt kontakt med. Jeg har merket meg at mange av dem dessverre er uføretrygdet og liksom ikke kommer seg videre. Det syns jeg er trist. Jeg håper du også, etter at du har fått den hjelpen de syns du trenger, at du blir helt bra og kommer deg videre i livet. 

Anonymkode: 87049...b0e

Så bra du hadde noen gode mennesker rundt deg❤️ Det er så viktig med gode mennesker rundt seg som også oppriktig bryr seg rundt seg når man er i en slik situasjon. Jeg har også så og si bare gode mennesker rundt meg heldigvis. Nå fikk jeg nettopp vite at jeg er på 3.2 og mine 10 dager er utgått så spent på hva som skjer nå. Det kan bety at jeg får reise hjem i dag eller så blir jeg holdt igjen. Jeg har i alle fall pakket i tilfelle jeg får reise😁 Lenge leve optimist🙏🙏🙏

Anonymkode: 17a54...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så bra du hadde noen gode mennesker rundt deg❤️ Det er så viktig med gode mennesker rundt seg som også oppriktig bryr seg rundt seg når man er i en slik situasjon. Jeg har også så og si bare gode mennesker rundt meg heldigvis. Nå fikk jeg nettopp vite at jeg er på 3.2 og mine 10 dager er utgått så spent på hva som skjer nå. Det kan bety at jeg får reise hjem i dag eller så blir jeg holdt igjen. Jeg har i alle fall pakket i tilfelle jeg får reise😁 Lenge leve optimist🙏🙏🙏

Anonymkode: 17a54...11a

Lykke til. Håper du får komme hjem ❤

Anonymkode: 87049...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe var bra, noe var så dårlig at jeg søkte om pasientskadeerstatning og fikk medhold. 

Anonymkode: 5acc8...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lykke til. Håper du får komme hjem ❤

Anonymkode: 87049...b0e

Det får jeg i dag 🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Jeg er så overlykkelig at jeg nesten ikke har ord. Endelig!!! Det har vært noen fryktelig tøffe dager!!! Har vært en del frem og tilbake, og vi har kommet frem til at jeg forsetter i dagbehandling men jeg skal få sove hjemme!!! Har ikke ord som kan beskrive den lettelsen🇳🇴🇳🇴🇳🇴 

Anonymkode: 17a54...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det får jeg i dag 🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Jeg er så overlykkelig at jeg nesten ikke har ord. Endelig!!! Det har vært noen fryktelig tøffe dager!!! Har vært en del frem og tilbake, og vi har kommet frem til at jeg forsetter i dagbehandling men jeg skal få sove hjemme!!! Har ikke ord som kan beskrive den lettelsen🇳🇴🇳🇴🇳🇴 

Anonymkode: 17a54...11a

Så bra🇧🇻🇧🇻 Dobbel grunn til å flagge i dag for deg 😊

Anonymkode: 87049...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hurja

Ja, jeg var kjempefornøyd med hjelpen jeg fikk. Jeg følte meg alltid svært heldig og viste min takknemlighet i form av tilbakemeldinger og fremskritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så bra🇧🇻🇧🇻 Dobbel grunn til å flagge i dag for deg 😊

Anonymkode: 87049...b0e

Tusen tusen takk❤️ Jeg ble forresten innlagt med diagnose A-typisk Anoreksi. Jeg er så klar for og ta livet tilbake og jobbe i mot sykdommen for og aldri havne tilbake her🙏 

Anonymkode: 17a54...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tusen tusen takk❤️ Jeg ble forresten innlagt med diagnose A-typisk Anoreksi. Jeg er så klar for og ta livet tilbake og jobbe i mot sykdommen for og aldri havne tilbake her🙏 

Anonymkode: 17a54...11a

Så bra 🥰 Heier på deg. Da har du kommet langt. Dette går bra.

Anonymkode: 87049...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...