Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Hvem har du prøvd da? Jeg har ikke prøvd så veldig mange siden det ville blitt dyrt å kjøpe så mange forskjellige, da det ikke er returrett på sånne ting. Men jeg har prøvd AirPods og JBL. Begge har god lyd. Syntes AirPods har litt bedre, men kanskje det bare er for at de sitter bedre i ørene mine. De på Power mente at JBL er det beste. Jeg har JBL og de er også sånn at du kan velge mellom 3 forskjellige lyder. Hører ikke særlig forskjell på 2 av de, men det er en funksjon der du kan ignorere støy, det er behagelig om det er støy rundt deg.

Du kan vel gå inn på Power og Elkjøp og lese kundeanmeldelser.

Endret av 90tallsbarn
90tallsbarn skrev (57 minutter siden):

Hvem har du prøvd da? Jeg har ikke prøvd så veldig mange siden det ville blitt dyrt å kjøpe så mange forskjellige, da det ikke er returrett på sånne ting. Men jeg har prøvd AirPods og JBL. Begge har god lyd. Syntes AirPods har litt bedre, men kanskje det bare er for at de sitter bedre i ørene mine. De på Power mente at JBL er det beste. Jeg har JBL og de er også sånn at du kan velge mellom 3 forskjellige lyder. Hører ikke særlig forskjell på 2 av de, men det er en funksjon der du kan ignorere støy, det er behagelig om det er støy rundt deg.

Du kan vel gå inn på Power og Elkjøp og lese kundeanmeldelser.

JBL detter ut av ørene mines de bare ligger der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...