AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Alle er invitert til å svare. Anonymkode: 3c3ea...cda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) Nei...Men jeg synes noe av "humoren" her på forumet i det siste har vært relativt krampeaktig. Litt slik som å le seg skakk for at mr.Bean sklir på et bananskall. Ingen kritikk altså, det er bare ikke min type humor. Jeg har mye galgenhumor, tørr humor og litt frekk humor der det passer. Jeg kan komme med humoristiske kommentarer som er så dårlig at det blir bra. Jeg har laget en slags beskrivelse på humor. Den må enten være direkte smart og bra, eller så ufattelig dårlig at den blir bra og man ler like mye av personen som av det som blir sagt. Er det midt i mellom der, så blir det bare sånn "hehe", og egentlig ikke artig. Jeg liker min humor godt jeg. Og spiller på at man også kan le av meg fordi det ble rett og slett for dumt. Men det er vanskelig å få fram på et forum. Og ikke det jeg bruker forum for heller. Endret 13. mai 2022 av Glitter 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 En annen ting er jo at humor er et sosialt verktøy for å knytte bånd, tilhørighet etc. Å drive humoristisk ballspill med anonyme brukere ser jeg ikke helt verdien i. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Trygdeutbetalingshumor slår ikke an her. Anonymkode: c904f...f1e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Glitter skrev (1 time siden): En annen ting er jo at humor er et sosialt verktøy for å knytte bånd, tilhørighet etc. Å drive humoristisk ballspill med anonyme brukere ser jeg ikke helt verdien i. Poenget var å ha et sted å tulle istedenfor å tulle på åpent som mange irriterer seg over at noen gjør. Anonymkode: 3c3ea...cda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liviane Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Glitter skrev (15 timer siden): Nei...Men jeg synes noe av "humoren" her på forumet i det siste har vært relativt krampeaktig. Litt slik som å le seg skakk for at mr.Bean sklir på et bananskall. Ingen kritikk altså, det er bare ikke min type humor. Jeg har mye galgenhumor, tørr humor og litt frekk humor der det passer. Jeg kan komme med humoristiske kommentarer som er så dårlig at det blir bra. Jeg har laget en slags beskrivelse på humor. Den må enten være direkte smart og bra, eller så ufattelig dårlig at den blir bra og man ler like mye av personen som av det som blir sagt. Er det midt i mellom der, så blir det bare sånn "hehe", og egentlig ikke artig. Jeg liker min humor godt jeg. Og spiller på at man også kan le av meg fordi det ble rett og slett for dumt. Men det er vanskelig å få fram på et forum. Og ikke det jeg bruker forum for heller. Humorpreferanser er jo som musikkpreferanser, matpreferanser og andre typer preferanser. Det er smak og behag. Noen ler seg skakk av Mr. Bean, andre ser ikke noe morsomt i det i det hele tatt. Ingens humor er "dårlig" eller "god", det handler bare om hva man selv liker. Det er klart du liker din egen humor, og hvis noen har samme humor som deg synes du automatisk at de også har "god humor". Sånn er det jo bare. Jeg vil si jeg har en ganske allsidig humor og kan le av ganske mye. Har også allsidig musikksmak, og kan like mye forskjellig på tvers av sjangre. Osv. Ja, enig i at det virker litt "krampaktig" med disse trådene her nå, men det er kanskje bedre sånn i starten. Tenker at enten blir dette forumet bra, eller så slår det dårlig an. Akkurat der er jeg ganske svart/hvit 😄 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Liviane skrev (41 minutter siden): Humorpreferanser er jo som musikkpreferanser, matpreferanser og andre typer preferanser. Det er smak og behag. Noen ler seg skakk av Mr. Bean, andre ser ikke noe morsomt i det i det hele tatt. Ingens humor er "dårlig" eller "god", det handler bare om hva man selv liker. Det er klart du liker din egen humor, og hvis noen har samme humor som deg synes du automatisk at de også har "god humor". Sånn er det jo bare. Jeg vil si jeg har en ganske allsidig humor og kan le av ganske mye. Har også allsidig musikksmak, og kan like mye forskjellig på tvers av sjangre. Osv. Ja, enig i at det virker litt "krampaktig" med disse trådene her nå, men det er kanskje bedre sånn i starten. Tenker at enten blir dette forumet bra, eller så slår det dårlig an. Akkurat der er jeg ganske svart/hvit 😄 Ja, humor er jo et bredt spenn og folk er jo ulike. Det er det ikke noe galt i. 😊 Ja, det kan jo fort skje. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 Del Skrevet 16. mai 2022 Nei. Er ikke noe særlig forskjell på det og vise hvilken musikk man liker. Mange legger ut det. Anonymkode: abcfd...b2b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Glitter skrev (På 13.5.2022 den 21.30): Og ikke det jeg bruker forum for heller. Alle kan bruke forumet slik de vil da. Du bruker det på din måte, på en måte jeg aldri ville ha gjort. Andre bruker det på andre måter. Ikke farlig med en humorside vel. Anonymkode: a2c85...a59 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle kan bruke forumet slik de vil da. Du bruker det på din måte, på en måte jeg aldri ville ha gjort. Andre bruker det på andre måter. Ikke farlig med en humorside vel. Anonymkode: a2c85...a59 Jeg skrev hvordan jeg selv bruker det. Ingenting om at det er galt hvordan andre bruker det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Glitter skrev (1 minutt siden): Jeg skrev hvordan jeg selv bruker det. Ingenting om at det er galt hvordan andre bruker det. Men du har sterke meninger om at det er dumt med humor på dol? Du får lese det du har skrivd i denne tråden. Anonymkode: a2c85...a59 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men du har sterke meninger om at det er dumt med humor på dol? Du får lese det du har skrivd i denne tråden. Anonymkode: a2c85...a59 Jeg vet hva jeg har skrevet. Jeg skrev at noe av det var ikke min type humor, uten at jeg kritiserer det, samt at jeg personlig ser ikke verdien i å drive humoristisk utveksling med AB. Jeg kan gjøre det, og har gjort det, men det er ikke derfor jeg bruker forumet. Så jeg vet egentlig ikke hva som er problemet ditt. Jeg har da ikke sterke meninger om bruk av humor på forumet. Folk får gjøre hva de vil så lenge det er i passende settinger. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Glitter skrev (På 13.5.2022 den 21.40): En annen ting er jo at humor er et sosialt verktøy for å knytte bånd, tilhørighet etc. Å drive humoristisk ballspill med anonyme brukere ser jeg ikke helt verdien i. Hvorfor? Anonymkode: 76943...5ac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: 76943...5ac Hvorfor hva? Det er nesten to år siden jeg skrev det du siterer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Glitter skrev (39 minutter siden): Hvorfor hva? Det er nesten to år siden jeg skrev det du siterer. Hvorfor er ikke humor viktig? Anonymkode: 76943...5ac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krøll47 Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Nei. Jeg er ikke redd for å vise frem min husmor på DOL. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Krøll47 skrev (48 minutter siden): vise frem min husmor Hahahah... åh lo igjen, blir nesten for mye for meg dette. Det var nattens🤭 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krøll47 Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april farløs skrev (Akkurat nå): Hahahah... åh lo igjen, blir nesten for mye for meg dette. Det var nattens🤭 I can tell when you're lying, so dont! Men ja FOR MEG har det stått det hele veien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krøll47 Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Vet ikke om dette er min favoritt. Eller en men stilren en. Men hun ser ganske kompetent ut sånn førsteinntrykket, føler jeg nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krøll47 Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april (endret) hun her virker liksom nytenkende. Men noe planløs? Klarer ikke helt sette fingern på det. Endret 13. april av Krøll47 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.