AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 hour ago, Snill gutt said: Hva skal til for at du skal synes det er gøy? Snøball krig sluttet å være gøy som 11 åring. Anonymkode: 3d4d9...13c 0 Siter
Snill gutt Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Snøball krig sluttet å være gøy som 11 åring. Anonymkode: 3d4d9...13c Såpass tidlig ja? Mener å huske at en del syntes det var gøy på ungdomsskolen, alder 13- 15/16 ....såsant man ikke ble kvalt av snø, eller ble helt gjennomvåt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Snill gutt skrev (14 minutter siden): Såpass tidlig ja? Mener å huske at en del syntes det var gøy på ungdomsskolen, alder 13- 15/16 ....såsant man ikke ble kvalt av snø, eller ble helt gjennomvåt Hvor mange ganger er du innom her for å runke til snøfantasiene dine? Bare lurer. Anonymkode: a3864...c24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden On 4/21/2026 at 6:25 AM, Snill gutt said: Wow ds er du tøff . Da blir det vel badebukse på meg...😄 Anonymkode: 3d4d9...13c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.