Gjest Sakura Skrevet 20. april Skrevet 20. april (endret) Må bli snøballkrig i 👙🤭 Endret 20. april av Sakura 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Sakura skrev (5 timer siden): Må bli snøballkrig i 👙🤭 Wow ds er du tøff . Da blir det vel badebukse på meg...😄 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Men vitter Sakura skrev (7 timer siden): Må bli snøballkrig i 👙🤭 Men votter må vi ha. Ellers holder vi ikke lenge 😅 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Sakura skrev (14 timer siden): Må bli snøballkrig i 👙🤭 Kaster en løs snøball mot deg😁❄️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Foreslår en tur til Mount Everest der er det nok av snø 🏔️☃️❄️ Anonymkode: cad32...245 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Foreslår en tur til Mount Everest der er det nok av snø 🏔️☃️❄️ Anonymkode: cad32...245 Ja det kan vi jo. I fantasien er alt mulig 😄❄️ men ikke for høyt opp da, for da blir vi litt for anpusten 😅 Endret 21. april av Snill gutt 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Snill gutt skrev (35 minutter siden): Ja det kan vi jo. I fantasien er alt mulig 😄❄️ men ikke for høyt opp da, for da blir vi litt for anpusten 😅 ❄️🌨️❄️mest anpusten av å løpe og kaste snø, og litt av brytekamper i puddersnø. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 23. april Forfatter Skrevet 23. april Snill gutt skrev (På 21.4.2026 den 16.15): Ja det kan vi jo. I fantasien er alt mulig 😄❄️ men ikke for høyt opp da, for da blir vi litt for anpusten 😅 Å dynke noen krever bare normal pust 😅 0 Siter
Snill gutt Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 15.13): Hva med snøballkrig i nettoen, med full busk? Anonymkode: Når var sist dere gjorde noe sånt da? Ikke siden tenårene ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Snill gutt skrev (På 25.4.2026 den 17.44): Når var sist dere gjorde noe sånt da? Ikke siden tenårene ? Mtp opphenget ditt og hvor det går, vurdert sider hvor du kan finne andre med samme fasinasjon? Fetlife f.eks? Finnes discorder også for kinks hvor jeg tror det passer bedre inn. Anonymkode: e55dc...676 0 Siter
Snill gutt Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Mtp opphenget ditt og hvor det går, vurdert sider hvor du kan finne andre med samme fasinasjon? Fetlife f.eks? Finnes discorder også for kinks hvor jeg tror det passer bedre inn. Anonymkode: e55dc...676 Det har jeg ikke visst noe om. Jeg kan jo sjekke ut. Endret 4. mai av Snill gutt 0 Siter
Snill gutt Skrevet 3. juni Forfatter Skrevet 3. juni Det er nok ikke det jeg ser etter. Jeg har bare minner om snøkrig i full påkledning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Er det ikke heller jenter i vinterklær som er attraksjonen din? Hvor snøballene bare er flørt med slike jenter? Jeg har også gode minner fra den tiden. Men ikke fra snøballkasting. Heller tykke skjerf, lue og votter, istapper i håret, og en deilig jentekropp kledd i tykke varme klær, frostrøyk fra en fin munn med smil og knis når hun ble kilt og tullet med. Mørkt ute, bare gatelys, og lukten av nyvasket hår når vi lekte. Er du helt tilbake til denne tiden med snøballkastingen? Det var en fin tid🫶 Anonymkode: 85daa...f17 1 Siter
Snill gutt Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er det ikke heller jenter i vinterklær som er attraksjonen din? Hvor snøballene bare er flørt med slike jenter? Jeg har også gode minner fra den tiden. Men ikke fra snøballkasting. Heller tykke skjerf, lue og votter, istapper i håret, og en deilig jentekropp kledd i tykke varme klær, frostrøyk fra en fin munn med smil og knis når hun ble kilt og tullet med. Mørkt ute, bare gatelys, og lukten av nyvasket hår når vi lekte. Er du helt tilbake til denne tiden med snøballkastingen? Det var en fin tid🫶 Anonymkode: 85daa...f17 Det er riktig, Jenter i ryke skjerf, lue og polvotter. Å få komme helt innpå, denne vi hvis det ble " dynkekrig". Vi la dem i snøen og satte oss på før de ble dynket, og vi lot dem ta igjen. Masse fnising, hyl når snøen traff bar hud... " DU altså " 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Snill gutt skrev (1 time siden): Det er riktig, Jenter i ryke skjerf, lue og polvotter. Å få komme helt innpå, denne vi hvis det ble " dynkekrig". Vi la dem i snøen og satte oss på før de ble dynket, og vi lot dem ta igjen. Masse fnising, hyl når snøen traff bar hud... " DU altså " Ja det var tider. Synd at voksentiden tar oss alle, men fint å ha opplevd dette. Vi var i en drøm uten å vite det selv. Anonymkode: 85daa...f17 1 Siter
Snill gutt Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det var tider. Synd at voksentiden tar oss alle, men fint å ha opplevd dette. Vi var i en drøm uten å vite det selv. Anonymkode: 85daa...f17 Det er fint sagt, og veldig sant. Litt rart om vi skulle satt igang med naboene må kanskje 😅 0 Siter
Snill gutt Skrevet 13. juni Forfatter Skrevet 13. juni Musikk skrev (23 timer siden): 💭 🗯️🗯️❄️ 0 Siter
Snill gutt Skrevet 14. juni Forfatter Skrevet 14. juni Snill gutt skrev (19 timer siden): 🗯️🗯️❄️ AI- bilde. Hva skjer videre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.