Sakura Skrevet 20. april Skrevet 20. april (endret) Må bli snøballkrig i 👙🤭 Endret 20. april av Sakura 1 Siter
Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Sakura skrev (5 timer siden): Må bli snøballkrig i 👙🤭 Wow ds er du tøff . Da blir det vel badebukse på meg...😄 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Men vitter Sakura skrev (7 timer siden): Må bli snøballkrig i 👙🤭 Men votter må vi ha. Ellers holder vi ikke lenge 😅 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Sakura skrev (14 timer siden): Må bli snøballkrig i 👙🤭 Kaster en løs snøball mot deg😁❄️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Foreslår en tur til Mount Everest der er det nok av snø 🏔️☃️❄️ Anonymkode: cad32...245 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Foreslår en tur til Mount Everest der er det nok av snø 🏔️☃️❄️ Anonymkode: cad32...245 Ja det kan vi jo. I fantasien er alt mulig 😄❄️ men ikke for høyt opp da, for da blir vi litt for anpusten 😅 Endret 21. april av Snill gutt 0 Siter
Snill gutt Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Snill gutt skrev (35 minutter siden): Ja det kan vi jo. I fantasien er alt mulig 😄❄️ men ikke for høyt opp da, for da blir vi litt for anpusten 😅 ❄️🌨️❄️mest anpusten av å løpe og kaste snø, og litt av brytekamper i puddersnø. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 23. april Forfatter Skrevet 23. april Snill gutt skrev (På 21.4.2026 den 16.15): Ja det kan vi jo. I fantasien er alt mulig 😄❄️ men ikke for høyt opp da, for da blir vi litt for anpusten 😅 Å dynke noen krever bare normal pust 😅 0 Siter
Snill gutt Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 15.13): Hva med snøballkrig i nettoen, med full busk? Anonymkode: Når var sist dere gjorde noe sånt da? Ikke siden tenårene ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Snill gutt skrev (På 25.4.2026 den 17.44): Når var sist dere gjorde noe sånt da? Ikke siden tenårene ? Mtp opphenget ditt og hvor det går, vurdert sider hvor du kan finne andre med samme fasinasjon? Fetlife f.eks? Finnes discorder også for kinks hvor jeg tror det passer bedre inn. Anonymkode: e55dc...676 0 Siter
Snill gutt Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Mtp opphenget ditt og hvor det går, vurdert sider hvor du kan finne andre med samme fasinasjon? Fetlife f.eks? Finnes discorder også for kinks hvor jeg tror det passer bedre inn. Anonymkode: e55dc...676 Det har jeg ikke visst noe om. Jeg kan jo sjekke ut. Endret 4. mai av Snill gutt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.