Snill gutt Skrevet 16. april Skrevet 16. april Vi kan leke at vi kler godt på oss og går ut i snøen. Legg igjen brillene inne, hvis du bruker det. Jeg utfordrer den første som kommer, sender en løs snøball mot deg. Hvs gjør du? Det er ikke lov med harde snøballer. Det er lov for flere å bli med og utfordre. Spennende å se hvor mange som blir med. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 17. april Forfatter Skrevet 17. april Snill gutt skrev (13 timer siden): Vi kan leke at vi kler godt på oss og går ut i snøen. Legg igjen brillene inne, hvis du bruker det. Jeg utfordrer den første som kommer, sender en løs snøball mot deg. Hvs gjør du? Det er ikke lov med harde snøballer. Det er lov for flere å bli med og utfordre. Spennende å se hvor mange som blir med. Bare for moro skyld. Mobbing er ikke lov. 😃 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? Snøen er snart en saga blott i hele nasjonen, og folk flest tenker på alt annet enn snø. Det er vår nå, og snøen er borte. Anonymkode: a3864...c24 0 Siter
Snill gutt Skrevet 17. april Forfatter Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? Snøen er snart en saga blott i hele nasjonen, og folk flest tenker på alt annet enn snø. Det er vår nå, og snøen er borte. Anonymkode: a3864...c24 Jeg vet det stort sett er vår nå. Det er bare en fantasi-lek for de som vil. Ikke for å sette det ut i livet her og nå. Så om ingen andre svarer, lar vi det bare ligge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april 16 hours ago, Snill gutt said: Vi kan leke at vi kler godt på oss og går ut i snøen. Legg igjen brillene inne, hvis du bruker det. Jeg utfordrer den første som kommer, sender en løs snøball mot deg. Hvs gjør du? Det er ikke lov med harde snøballer. Det er lov for flere å bli med og utfordre. Spennende å se hvor mange som blir med. Skal vi ikke like gjerne dra en telletråd? Anonymkode: 3d4d9...13c 0 Siter
Snill gutt Skrevet 17. april Forfatter Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skal vi ikke like gjerne dra en telletråd? Anonymkode: 3d4d9...13c Jeg kan spørre deg: Hva heter det hvis du hiver deg på noen, og skuffer snø i fjeset på dem? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Just now, Snill gutt said: Jeg kan spørre deg: Hva heter det hvis du hiver deg på noen, og skuffer snø i fjeset på dem? Jeg har ingen snø-fetisj. Anonymkode: 3d4d9...13c 0 Siter
Snill gutt Skrevet 17. april Forfatter Skrevet 17. april Men siden det ikke er noen som vil bli med, går jeg bare inn og tar av meg yttertøyet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Snill gutt skrev (4 timer siden): Jeg kan spørre deg: Hva heter det hvis du hiver deg på noen, og skuffer snø i fjeset på dem? Du er forelska Anonymkode: cad32...245 1 Siter
Snill gutt Skrevet 17. april Forfatter Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er forelska Anonymkode: cad32...245 😄 får lene deg på den utvalgte mens du ....kryner h*n❄️ og flørter 😄 0 Siter
Snill gutt Skrevet 17. april Forfatter Skrevet 17. april Hun hyler, men synes det er litt stas også. Hun tar igjen etterpå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Snill gutt skrev (56 minutter siden): Hun hyler, men synes det er litt stas også. Hun tar igjen etterpå. Blir du kåt av snø? Anonymkode: a3864...c24 0 Siter
Snill gutt Skrevet 18. april Forfatter Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir du kåt av snø? Anonymkode: a3864...c24 Ikke av snøen, men det må være noen som kjenner igjen spenningen med det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april Snill gutt skrev (6 timer siden): Ikke av snøen, men det må være noen som kjenner igjen spenningen med det? Så da tenner du på at folk herjer med hverandre i snøen da? Spør av nysgjerrighet, ikke for å være slem eller ufin. Anonymkode: a3864...c24 0 Siter
Snill gutt Skrevet 18. april Forfatter Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så da tenner du på at folk herjer med hverandre i snøen da? Spør av nysgjerrighet, ikke for å være slem eller ufin. Anonymkode: a3864...c24 Tenner, vet ikke helt om det er det, men det er det lekne i det jeg liker. Det er vondt å se hvis noen blir "kvalt" av snøen 0 Siter
Snill gutt Skrevet 20. april Forfatter Skrevet 20. april Hvis noen sitter overskrevs på en annen og snødøper dem litt...formene kommer fram, sammen med litt lekenhet... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april 52 minutes ago, Snill gutt said: Hvis noen sitter overskrevs på en annen og snødøper dem litt...formene kommer fram, sammen med litt lekenhet... Hva med snøballkrig i nettoen, med full busk? Anonymkode: 3d4d9...13c 0 Siter
Snill gutt Skrevet 20. april Forfatter Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med snøballkrig i nettoen, med full busk? Anonymkode: 3d4d9...13c Det er kanskje noen som har det i forbindelse med badstue? Men det høres ekstra kaldt ut ❄️😀 Fantasien om det kan jo være litt spennende. Men med treningstights- yess. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 20. april Forfatter Skrevet 20. april stjernestøv skrev (22 minutter siden): WTF 😮 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva med snøballkrig i nettoen, med full busk? Anonymkode: 3d4d9...13c Deh er nok for spesielt interesserte, langt fra andre folk 😁 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.