Gå til innhold

Er dette alvorlig depresjon?

Anbefalte innlegg

Steinriverton

Alt føles håpløst, at det ikke er noe håp for meg og min situasjon. "Dette var så langt jeg kom i livet". Føler meg nedkjempet og resignert. Vurderer å finne en enklere jobb og flytte langt ut på landet så jeg slipper å forholde meg til andre mennesker. Er dette alvorlig depresjon eller hvor alvorlig er det? Har gått 3 år i terapi men vurderer nå medisiner, jeg kan jo ikke fortsette slik. Jeg er bare 35 år...

Endret av Steinriverton
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466984-er-dette-alvorlig-depresjon/
Del på andre sider

• Steinriverton endret tittelen til Er dette alvorlig depresjon?

Fortsetter under...

Jeg tenker at det er umulig for oss å avgjøre alvorlighetsgraden av en depresjon. Det du beskriver tenker jeg kan være en del av en lettere, en moderat og en alvorlig depresjon. Behandleren din er den rette å spør.

Men om du har tilbud om medisiner ville jeg prøvd det. Det kan hjelpe mot slike tanker

Steinriverton skrev (2 timer siden):

Er dette alvorlig depresjon eller hvor alvorlig er det? Har gått 3 år i terapi men vurderer nå medisiner, jeg kan jo ikke fortsette slik.

Det er i hvert fall alvorlig nok til at du skulle hatt medisin for 2 år og 9 mnd siden.

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...