Steinriverton Skrevet 29. mai 2022 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Alt føles håpløst, at det ikke er noe håp for meg og min situasjon. "Dette var så langt jeg kom i livet". Føler meg nedkjempet og resignert. Vurderer å finne en enklere jobb og flytte langt ut på landet så jeg slipper å forholde meg til andre mennesker. Er dette alvorlig depresjon eller hvor alvorlig er det? Har gått 3 år i terapi men vurderer nå medisiner, jeg kan jo ikke fortsette slik. Jeg er bare 35 år... Endret 29. mai 2022 av Steinriverton 0 Siter
Fru2020 Skrevet 29. mai 2022 Skrevet 29. mai 2022 Jeg tenker at det er umulig for oss å avgjøre alvorlighetsgraden av en depresjon. Det du beskriver tenker jeg kan være en del av en lettere, en moderat og en alvorlig depresjon. Behandleren din er den rette å spør. Men om du har tilbud om medisiner ville jeg prøvd det. Det kan hjelpe mot slike tanker 0 Siter
kupton Skrevet 29. mai 2022 Skrevet 29. mai 2022 Steinriverton skrev (2 timer siden): Er dette alvorlig depresjon eller hvor alvorlig er det? Har gått 3 år i terapi men vurderer nå medisiner, jeg kan jo ikke fortsette slik. Det er i hvert fall alvorlig nok til at du skulle hatt medisin for 2 år og 9 mnd siden. 0 Siter
Steinriverton Skrevet 13. juni 2022 Forfatter Skrevet 13. juni 2022 On 5/29/2022 at 5:33 PM, kupton said: Det er i hvert fall alvorlig nok til at du skulle hatt medisin for 2 år og 9 mnd siden. Det ble Wellbutrin. Synes allerede jeg har effekt. Kan man bruke den resten av livet? 0 Siter
kupton Skrevet 13. juni 2022 Skrevet 13. juni 2022 Steinriverton skrev (39 minutter siden): Kan man bruke den resten av livet? Det kan man :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.