Gå til innhold

Noen som vil snakke for å få tankene over på noe annet?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er jo bra gjort å gå en tur da. Tenkte det skulle være ett mål for meg nå i helgen, å gå en kort tur bare. Det bruker alltid hjelpe litt synes jeg. Jeg håper kanskje det å være litt med familien kan gjøre at jeg føler meg litt bedre. Jeg blir jo egentlig bare dårligere av å isolere meg, men likevel er det vanskelig å la være. 

Anonymkode: d3c72...ba7

Ja det føltes jo godt etter turen, da hadde jeg vært litt ute og nå har jeg dusjet. Prøv å kom deg ut på en liten tur. Ja ikke bra å isolere seg, det gjør jeg og men har jo folk i huset når de ikke er på jobb. Men ser mye på serier og filmer. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Takk for tips. Har sett breaking bad og er enig i at den er veldig bra. Kanskje jeg skulle sett den på nytt etterhvert. Skal sjekke ut better call saul og black sails. 

Hvis du synes Breaking Bad er bra så kan jeg ikke anbefale nok Better Call Saul. Laget av de samme folkene, er en prequel. Som regel er det ikke så bra, men dette er et unntak. Faktisk så er jeg der at jeg vurderer om BCS er bedre enn Breaking Bad, selv om sistnenvte er noe av det bedre jeg har sett av TV-serier. 

Anonymkode: 9fe2d...0b0

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja det føltes jo godt etter turen, da hadde jeg vært litt ute og nå har jeg dusjet. Prøv å kom deg ut på en liten tur. Ja ikke bra å isolere seg, det gjør jeg og men har jo folk i huset når de ikke er på jobb. Men ser mye på serier og filmer. 

Ja, skal prøve på det. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvis du synes Breaking Bad er bra så kan jeg ikke anbefale nok Better Call Saul. Laget av de samme folkene, er en prequel. Som regel er det ikke så bra, men dette er et unntak. Faktisk så er jeg der at jeg vurderer om BCS er bedre enn Breaking Bad, selv om sistnenvte er noe av det bedre jeg har sett av TV-serier. 

Anonymkode: 9fe2d...0b0

Høres bra ut. Skal sjekke den ut etter at jeg har sett ferdig stranger things.

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg er her. Hører på mimre-musikk. F.eks denne (som også dukker opp i Stranger Things):

Så koselig, var det samme musikk som du hørte på på 80-tallet?

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Så koselig, var det samme musikk som du hørte på på 80-tallet?

Ja, blant annet. Hørte mye på denne. Ellers mye på "puddel-rock" - KISS, Bon Jovi, Iron Maiden, Def Leppard... 

Faktisk så er en KISS-sang med i første episode av siste sesongen av Stranger Things. Stort for en 80tallsnerd som meg!

Endret av Vhanja
AnonymBruker
Vhanja skrev (28 minutter siden):

Ja, blant annet. Hørte mye på denne. Ellers mye på "puddel-rock" - KISS, Bon Jovi, Iron Maiden, Def Leppard... 

Faktisk så er en KISS-sang med i første episode av siste sesongen av Stranger Things. Stort for en 80tallsnerd som meg!

Det er bra musikk da ☺️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...