Gå til innhold

Skrive tekst til behandler om hvor mye hun og behandlingen har betydd for meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal snart avslutte hos behandler og tenker på tanken om å skrive en tekst til behandler om hvor mye hun og behandlingen har betydd for meg. Høres det ut som en ok ide? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne å skrive, så vet ikke om det ville blitt noe bra da men vil så gjerne at hun skal vite hvor mye det har betydd.

Anonymkode: 281c4...b35

Fortsetter under...

AnonymBruker
Stormwind skrev (2 minutter siden):

Det må jo være helt ok for en behandler å få vite det, tenker jeg. Men så skal jo behandlingen avsluttes og da avslutter jo relasjonene også. Så noe videre kontakt blir det vel ikke. 

Jeg håpte kanskje hun ville sette pris på det. Men så kan det vel fort bli litt rart også? Nei, det blir ingen videre kontakt nei.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg håpte kanskje hun ville sette pris på det. Men så kan det vel fort bli litt rart også? Nei, det blir ingen videre kontakt nei.

Hun vil sikkert like å høre at behandlingen har vært vellykket og at hun har gjort jobben sin bra. Men så er det kanskje fra andre hold hun skal ha tilbakemelding om dette? Men om du gir henne et ark der du har skrevet ned noen tanker , så gjør vel ikke det noe. 

AnonymBruker
Stormwind skrev (1 minutt siden):

Hun vil sikkert like å høre at behandlingen har vært vellykket og at hun har gjort jobben sin bra. Men så er det kanskje fra andre hold hun skal ha tilbakemelding om dette? Men om du gir henne et ark der du har skrevet ned noen tanker , så gjør vel ikke det noe. 

Hva mener du med fra andre hold? Hvem er det du tenker heller  burde gi henne tilbakemelding?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med fra andre hold? Hvem er det du tenker heller  burde gi henne tilbakemelding?

Jeg tenker da fra hennes overordnede, hennes sjef. 

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Skal snart avslutte hos behandler og tenker på tanken om å skrive en tekst til behandler om hvor mye hun og behandlingen har betydd for meg. Høres det ut som en ok ide? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne å skrive, så vet ikke om det ville blitt noe bra da men vil så gjerne at hun skal vite hvor mye det har betydd.

Dette gjorde jeg med en psykolog som jeg hadde. Jeg leste det opp for han og han satt veldig stor pris på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...