Gå til innhold

Flat i følelsene av lamictal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler veldig på det at jeg er flat, andre med samme erfaring med lamictal?

Anonymkode: bc0a4...11a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt på det samme, men får alltid til svar at man ikke blir flat av Lamictal

Skrevet

Jeg opplever det motsatte. Uten Lamictal er jeg padde-flat og greier ikke reagere på omgivelsene overhodet. Med ordentlige Lamictal-doser har jeg masse følelser :)

Skrevet

Ikke flat 😊 Tar bare bunnene. Går jeg for høyt opp i dose, får jeg derimot teflonhjerne 😅

AnonymBruker
Skrevet
adhoc skrev (3 timer siden):

Ikke flat 😊 Tar bare bunnene. Går jeg for høyt opp i dose, får jeg derimot teflonhjerne 😅

Teflonhjerne? Hva vil det si? 😅

Skrevet

Jeg ble flat av ssri og snri, men har ikke merket det av lamictal.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Teflonhjerne? Hva vil det si? 😅

Glemskhet! Så ille at jeg ble bekymret for begynnende demens. Men forsvant da jeg reduserte dosen.

Skrevet (endret)

Har ikke merket verken økning eller nedgang i flathet i forbindelse med seponering av Lamictal. Tror jeg i hvert fall. Men kjennes ut som jeg går dypere ned når jeg går ned dessverre.

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...