Gå til innhold

Noen som kan anbefale et behandlingsted ?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå slitt med varierendegrad  kronisk depresjon i 15år. Det har vært mange forsøk oppigjennom årene og mange innleggelser. Har nå får avslag på behandling fra dps da de mene at samtaleterapi ikke er rett for meg. Jeg har prøvd hele felleskatalogens antidepressiver uten hjelp. Det har blitt foreslått privat psykolog men det har jeg ikke økonomi til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467116-noen-som-kan-anbefale-et-behandlingsted/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
thecog86 skrev (19 minutter siden):

Jeg har nå slitt med varierendegrad  kronisk depresjon i 15år. Det har vært mange forsøk oppigjennom årene og mange innleggelser. Har nå får avslag på behandling fra dps da de mene at samtaleterapi ikke er rett for meg. Jeg har prøvd hele felleskatalogens antidepressiver uten hjelp. Det har blitt foreslått privat psykolog men det har jeg ikke økonomi til.

Hvor i landet hører du til? Det er to behandlings steder som jeg vet om som åpnet i 2021. Disse trenger du en henvisning til fra en spesialist, helst en fra en dps. 

Anonymkode: 68436...a0b

thecog86 skrev (35 minutter siden):

Har en diagnose innen det bipolare spektrum vært vurdert, og har du prøvd stemningsstabiliserende medisin? 

Annonse

Ja det har ikke vært så lett å finne  ut av.. lengter etter å dø, men klarer ikke å skade meg nok til å klare det.  Lei av å ikke klare å knekke koden så jeg kan bli kvitt tankene om hvor fint det ville være å dø. Å når dps heller ikke vil hjelp føles det ganske håpløst.

AnonymBruker
thecog86 skrev (43 minutter siden):

Ja det har ikke vært så lett å finne  ut av.. lengter etter å dø, men klarer ikke å skade meg nok til å klare det.  Lei av å ikke klare å knekke koden så jeg kan bli kvitt tankene om hvor fint det ville være å dø. Å når dps heller ikke vil hjelp føles det ganske håpløst.

"ikke så lett å finne ut av"? Altså du vet jo hva du tenker på som gjør at du får suicidplaner. 

Anonymkode: a732f...d8a

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...