AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Jeg har i det siste vært plaget med plutselige smerter i lysken. Jeg har nettopp fått økt stillingen min fra deltid til heltid. Har mye fysisk løft , osv på jobben. Har vært plaget med mye smerter I korsryggen. Og iblant smerter i beina. Plutselig begynte jeg å få smerter som kommer og går i lysken også. Begynte å bekymre meg for at det er noe alvorlig så bestillte time hos legen. Jeg har veldig helseangst . Men er det godt mulig å få en strekk i lysken også? Og at det er mulig derfor jeg kjenner ubehag der innimellom? Anonymkode: cd91f...8ca 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467307-smerter-i-lysken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har i det siste vært plaget med plutselige smerter i lysken. Jeg har nettopp fått økt stillingen min fra deltid til heltid. Har mye fysisk løft , osv på jobben. Har vært plaget med mye smerter I korsryggen. Og iblant smerter i beina. Plutselig begynte jeg å få smerter som kommer og går i lysken også. Begynte å bekymre meg for at det er noe alvorlig så bestillte time hos legen. Jeg har veldig helseangst . Men er det godt mulig å få en strekk i lysken også? Og at det er mulig derfor jeg kjenner ubehag der innimellom? Anonymkode: cd91f...8ca Dette høres ut som en strekk ja, og ikke noe alvorlig siden det faller sammen med at du har belastet kroppen mer i jobben. Trenger du noe? Det høres ut som du kan ha nytte av å trene styrke for å styrke kjernemuskulaturen slik at du bedre tåler belastningen i jobb? Spesielt godt vil det være for rygg og skuldre, men også for bevegelighet (som kan forhindre framtidige lyskestrekk). Prøv å tøy veeeldig forsiktig før og etter jobb, men ikke mye, musklaturen trenger ro etter en strekk. God bedring 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467307-smerter-i-lysken/#findComment-4099052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 Kayia skrev (På 21.6.2022 den 23.12): Dette høres ut som en strekk ja, og ikke noe alvorlig siden det faller sammen med at du har belastet kroppen mer i jobben. Trenger du noe? Det høres ut som du kan ha nytte av å trene styrke for å styrke kjernemuskulaturen slik at du bedre tåler belastningen i jobb? Spesielt godt vil det være for rygg og skuldre, men også for bevegelighet (som kan forhindre framtidige lyskestrekk). Prøv å tøy veeeldig forsiktig før og etter jobb, men ikke mye, musklaturen trenger ro etter en strekk. God bedring Jeg bestillte time hos legen. Hadde kjempevondt i 2 dager, og plutselig ble jeg bra igjen. Tenker på å avbestille timen. Må være en strekk som du sier. Takk for gode råd Anonymkode: cd91f...8ca 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467307-smerter-i-lysken/#findComment-4099264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.