AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 Er litt nysgjerrig på hvordan andre med samme diagnose har opplevd sin egen seksualitet. Jeg er gått voksen nå og har vært gift i mange år. De siste årene har sexlivet vært helt fraværende, og det er jeg som ikke har lyst eller interesse, alderen og langvarig depression spiller nok en rolle her. Men når jeg tenker tilbake til ungdomstiden, husker jeg jo at nærhet til andre mennesker, herunder fysisk nærhet til det motsatte kjønn var veldig komplisert og vanskelig. Det gikk ikke veldig bra, og de gangene jeg var sammen med en jente fungerte det ikke, jeg var nok så enstelig og fraværende at jeg ikke fikk kontakt med egne følelser der og da, og da ble vanlig sexliv nærmest umulig. Samtidig tror jeg at jeg tenkte like mye på sex som andre, men at nærværet til en annen person på en måte blokkerte det hele hvis det gir mening. Min nåværende Kone var veldig tålmodig, og vi fikk til et normalt sexliv over mange år. Likevel har dette med nærhet og sex alltid plaget meg. Hvordan har dere med samme diagnose opplevd dette? Anonymkode: 884c8...a6f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467329-engstelig-og-unnvikende-pf-seksualitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.