Gå til innhold

Noen tanker om dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Er det ikke forståelig at jeg vil slutte med medisiner når alt jeg sitter igjen med er negative symptomer? Hvilke liv er det? Og jeg klarer ikke slutte å spise, skammer meg. Har et mer innholdsrikt liv uten medisiner, nå bare sitter jeg her og glor. Uten medisiner engasjerer jeg meg i ting, alternative ting vel å merke. Nå er det jo så tomt. Hva om jeg klarer meg uten medisiner nå? Har jo gått på dem i over et år nå. Har så lyst å prøve uten og savner meg selv, hva har jeg å tape? Fact støtter meg jo uansett hva jeg velger å gjøre og uten medisiner har jeg mer å fortelle om, nå har jeg ikke mye å si. Bortsett fra at jeg har det ikke bra,men ingenting hjelper på negative symptomer. Da må jeg bare ha det sånn da, hvis ikke det er medisinen sin feil at jeg er som dette? Det er jo bare en måte å finne ut av det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Er det ikke forståelig at jeg vil slutte med medisiner når alt jeg sitter igjen med er negative symptomer? Hvilke liv er det? Og jeg klarer ikke slutte å spise, skammer meg. Har et mer innholdsrikt liv uten medisiner, nå bare sitter jeg her og glor. Uten medisiner engasjerer jeg meg i ting, alternative ting vel å merke. Nå er det jo så tomt. Hva om jeg klarer meg uten medisiner nå? Har jo gått på dem i over et år nå. Har så lyst å prøve uten og savner meg selv, hva har jeg å tape? Fact støtter meg jo uansett hva jeg velger å gjøre og uten medisiner har jeg mer å fortelle om, nå har jeg ikke mye å si. Bortsett fra at jeg har det ikke bra,men ingenting hjelper på negative symptomer. Da må jeg bare ha det sånn da, hvis ikke det er medisinen sin feil at jeg er som dette? Det er jo bare en måte å finne ut av det på. 

Hvilke symptomer får du når du ikke tar medisiner og da blir syk? Hvordan er livet ditt da?

Anonymkode: 87443...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke symptomer får du når du ikke tar medisiner og da blir syk? Hvordan er livet ditt da?

Anonymkode: 87443...0d1

Altså jeg blir mye mer åndelig av meg og får åndelige opplevelser på både godt og vondt, det jeg savner er jo det gode. Det å se lys i alle regnbuens farger f.eks, det er godt å hvile øynene på og vite at jeg ikke er alene. Jeg får kontakt med hjelpere og avdøde også innimellom, mine kanaler blir åpne som nå er stengt igjen av medisiner. Jeg tar inn mye energi uten medisiner, kan få inn tanker og følelsene til andre folk. Akkurat det kan det bli litt mye av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Altså jeg blir mye mer åndelig av meg og får åndelige opplevelser på både godt og vondt, det jeg savner er jo det gode. Det å se lys i alle regnbuens farger f.eks, det er godt å hvile øynene på og vite at jeg ikke er alene. Jeg får kontakt med hjelpere og avdøde også innimellom, mine kanaler blir åpne som nå er stengt igjen av medisiner. Jeg tar inn mye energi uten medisiner, kan få inn tanker og følelsene til andre folk. Akkurat det kan det bli litt mye av. 

Det blir som når en bipolar savner maniene sine.

Hva hjelper når du har det slik da, at du tar inn alle tanker og følelser til andre. Vil tro det kan gi paranoia?

Anonymkode: 87443...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det blir som når en bipolar savner maniene sine.

Hva hjelper når du har det slik da, at du tar inn alle tanker og følelser til andre. Vil tro det kan gi paranoia?

Anonymkode: 87443...0d1

Ja det er noe glødende over det, eufroisk er det det det heter? Noen ganger får det meg i ekstase, alle gode energier som strømmer gjennom kroppen og lys som blinker. 

Vet ikke om jeg blir paranoid av det men dårlig hvis det blir for mye, kaotisk. Snakket nettopp med mannen om å slutte på medisiner, han sa jeg blir paranoid og tror aliens skal hente meg. At de er på rommet mitt og holder på med meg, og noen ganger tror jeg jeg har drept noen eller at noen skal drepe meg. Vil ikke ha det da. Skal ta det opp med sykepleieren og da sier han jo det er mitt valg dette og at det er opp til meg. Da blir det mye lettere å slutte, men han sier vel at de anbefaler meg å ta medisiner. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Altså jeg blir mye mer åndelig av meg og får åndelige opplevelser på både godt og vondt, det jeg savner er jo det gode. Det å se lys i alle regnbuens farger f.eks, det er godt å hvile øynene på og vite at jeg ikke er alene. Jeg får kontakt med hjelpere og avdøde også innimellom, mine kanaler blir åpne som nå er stengt igjen av medisiner. Jeg tar inn mye energi uten medisiner, kan få inn tanker og følelsene til andre folk. Akkurat det kan det bli litt mye av. 

Er ikke sikkert at det er så sykt å ha det som du beskriver. Vet om mange som har åndelige evner, og du er nok en av dem. Det du må lære er å stenge av for de mørke kreftene, de som plager deg. Kan du ikke ta kontakt med en klarsynt eller en som feks Lena Ranehag og lære hvordan du stenger av? Så får du det åndelige med i livet ditt uten å bli redd. 

Anonymkode: 5acb1...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke sikkert at det er så sykt å ha det som du beskriver. Vet om mange som har åndelige evner, og du er nok en av dem. Det du må lære er å stenge av for de mørke kreftene, de som plager deg. Kan du ikke ta kontakt med en klarsynt eller en som feks Lena Ranehag og lære hvordan du stenger av? Så får du det åndelige med i livet ditt uten å bli redd. 

Anonymkode: 5acb1...2d7

Takk for det, det er akkurat det jeg tror og har fått høre av synske folk. Men jeg klarer jo ikke stenge av, har fått råd om hvordan man gjør det og lest om det. Jeg klarer jo det ikke, har så lyst til å klare det. Jo kunne jo tatt kontakt med noen, har gjort det før bare. De sier jeg må lære meg å stenge av, at ingen kan gå å være så åpen hele tiden. Og ei sa til meg at jeg kunne jo ta medisiner en stund for å få litt fred, medisinene stenger igjen. Men jeg savner jo å være meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Takk for det, det er akkurat det jeg tror og har fått høre av synske folk. Men jeg klarer jo ikke stenge av, har fått råd om hvordan man gjør det og lest om det. Jeg klarer jo det ikke, har så lyst til å klare det. Jo kunne jo tatt kontakt med noen, har gjort det før bare. De sier jeg må lære meg å stenge av, at ingen kan gå å være så åpen hele tiden. Og ei sa til meg at jeg kunne jo ta medisiner en stund for å få litt fred, medisinene stenger igjen. Men jeg savner jo å være meg selv. 

Ok. Klarer du ikke å stenge av selv, så er det jo best med medisiner. Du vil vel ikke bli skremt og redd?

Anonymkode: 5acb1...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok. Klarer du ikke å stenge av selv, så er det jo best med medisiner. Du vil vel ikke bli skremt og redd?

Anonymkode: 5acb1...2d7

Nei jeg vil ikke være skremt og redd men jeg har lyst å være meg selv også, og uten noe av det åndelige blir livet så meningsløst. Men det finnes lave krefter og de tiltrekker jeg meg når jeg er redd, føler meg svak som ikke takler det. Ei sa jo til meg at man måtte være sterk for å takle det, jeg er vel ikke sterk nok. Jeg blir så frustrert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo prøvd å slutte på medisiner uten hell mange ganger nå. 

Skjønner det er skikkelig kjipt da. Men det kan jo søkes langt tilbake her på DOL med akkurat samme problemstilling, og også tråder om at du er blitt dårlig etter å ha sluttet og at du vil begynne igjen fordi det blir for mye. 

Tror ikke det er bra for hjernen din å være av og på medisiner. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Nei jeg vil ikke være skremt og redd men jeg har lyst å være meg selv også, og uten noe av det åndelige blir livet så meningsløst. Men det finnes lave krefter og de tiltrekker jeg meg når jeg er redd, føler meg svak som ikke takler det. Ei sa jo til meg at man måtte være sterk for å takle det, jeg er vel ikke sterk nok. Jeg blir så frustrert. 

Da må du nok bare finne deg i å bruke medisiner. Eller finne en dosering som gjør at det stenges av for det meste, men samtidig at du kan få med deg litt av det åndelige. Men er jo som å spille russisk rulett, for man vet jo ikke hva slags ånder du får kontakt med. Den lille åpninga kan jo bare være negative krefter og ikke de positive som du ønsker deg.  

Anonymkode: 5acb1...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da må du nok bare finne deg i å bruke medisiner. Eller finne en dosering som gjør at det stenges av for det meste, men samtidig at du kan få med deg litt av det åndelige. Men er jo som å spille russisk rulett, for man vet jo ikke hva slags ånder du får kontakt med. Den lille åpninga kan jo bare være negative krefter og ikke de positive som du ønsker deg.  

Anonymkode: 5acb1...2d7

Kanskje det ja. Men psykiateren har sagt at jeg kan prøve en lavere dose, men jeg har vært redd de negative kreftene ja. Men kan jo i første omgang prøve lavere dose og se hvordan det går, det er ikke lett dette. Kan jo ikke bare få det positive heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Kanskje det ja. Men psykiateren har sagt at jeg kan prøve en lavere dose, men jeg har vært redd de negative kreftene ja. Men kan jo i første omgang prøve lavere dose og se hvordan det går, det er ikke lett dette. Kan jo ikke bare få det positive heller. 

Da burde du prøve lavere doser i samråd med psykiateren din. 

Anonymkode: 5acb1...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da burde du prøve lavere doser i samråd med psykiateren din. 

Anonymkode: 5acb1...2d7

Skal gjøre det å se hvordan det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fionys skrev (23 minutter siden):

Gjør du egentlig så mye mer når du ikke bruker medisiner?

Godt spørsmål. Ja, for du er vel ikke noe mer aktiv uten medisiner, @stjernestøv?

Anonymkode: 5acb1...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Godt spørsmål. Ja, for du er vel ikke noe mer aktiv uten medisiner, @stjernestøv?

Anonymkode: 5acb1...2d7

Nei men jeg har et mer rikt indre liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Fionys skrev (31 minutter siden):

Gjør du egentlig så mye mer når du ikke bruker medisiner?

Har vel negative symptomer uten medisiner og kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Du har jo prøvd å slutte på medisiner uten hell mange ganger nå. 

Skjønner det er skikkelig kjipt da. Men det kan jo søkes langt tilbake her på DOL med akkurat samme problemstilling, og også tråder om at du er blitt dårlig etter å ha sluttet og at du vil begynne igjen fordi det blir for mye. 

Tror ikke det er bra for hjernen din å være av og på medisiner. 

Vi snakker minst 15 år tilbake i tid med samme tema. 

Anonymkode: fd427...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (2 timer siden):

Du har jo prøvd å slutte på medisiner uten hell mange ganger nå. 

Skjønner det er skikkelig kjipt da. Men det kan jo søkes langt tilbake her på DOL med akkurat samme problemstilling, og også tråder om at du er blitt dårlig etter å ha sluttet og at du vil begynne igjen fordi det blir for mye. 

Tror ikke det er bra for hjernen din å være av og på medisiner. 

Tar i første omgang og reduserer dosen, det sa jo psykiateren jeg kunne prøve. Får se hvordan det går. 

Ja har sluttet mange ganger og begynt mange ganger, vet ikke om det gjør noe med hjernen jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...