Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg trenger mere variert mat, kan dere gi meg noen bra forslag på billig- lett og lage - bra mat ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nn-2001 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Kansje ikke det mest fristende og delikate men fiskepinner,gjerne Frionors maxi-pakke med am.blanding.Fiskekaker med raspet gulerot.Selvsagt gjør man det selv. Spis aldri et måltid uten frukt eller brødmat. Etter jeg begynte med youghurt og banan daglig har jeg hatt mindre søt-behov.Kjøp 1,5 l app.juice istednfor brus,da investerer du både i penger og helse.Det lønner seg å kjøpe Tine youghurt i 4-pkn. påRimi.Der koster det kun ti kr,altså 2,50 kr/youghurtpakning.På Obs,koster tilsvarende 12 kr. Prøv å være bevisst på å velge det rimeligste altenativet av matvarer du trenger mest av.Det er store forskjeller mellom enkelte matvarer og butikk-kjeder. Kjøp i størst mulig kvanta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.