Gå til innhold

Noen tanker om dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja jeg lurer jo på det og tok det opp med sykepleieren, han sa det var umulig å vite om det var depresjon eller negative symptomer. Syns jo det ble enda verre for noen måneder siden, fikk ikke tilbud om AD. 

Tar du bare AP? 

Anonymkode: b7724...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarer på ditt første innlegg. I likhet med alle andre, må du nok finne deg i at behandlingstilbudet blir noe redusert i ferietiden. Helsearbeidere skal også ha ferie, og de blir det litt mindre tilbud til alle.

Hyppigheten av besøk har nok ingenting med om de synes det er kjedelig eller ikke. Jeg vil tro at deres realistiske vurdering er at de vil hjelpe deg til å holde sykdommen på det nivå den er i dag. De vurderer nok at sannsynligheten for vesentlig bedring er minimal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tar du bare AP? 

Anonymkode: b7724...42c

Ja og vival om kvelden og om dagen hvis jeg får mye angst, tåler noe angst da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Ok. Ja det er vel noe i det, til å begynne med følte jeg at jeg betød noe og han ville hjelpe. Det er der ikke lenger, har vurdert å gå over til psykolog igjen. Hun hadde alltid en plan som vi jobbet mot og sa jeg kunne komme tilbake om fact ikke fungerte, men de har jo vært der siden 2014. Psykologen evaluerte også hvor langt vi var kommet, følte hun tok meg på alvor. Det eneste hun ikke likte var når jeg snakket om åndelige ting, kan snakke så mye jeg vil om det nå og de aksepterer det. Det er jo litt godt da men nå er jeg jo medisinert. 

Tror sykepleieren i fact ser seg mer som en behandler som er der for å snakke, men sykepleieren i kommunen kan jeg finne på ting sammen med. Vi pleier å gå tur helst, noen ganger på cafe. Sist satt vi i parken og spiste is. 

Du kan skrive et brev til sykepleieren der du tar opp det du skriver om her at du før følte at du betød noe osv, og at du savner at han kommer hjem til deg for å snakke, og at du føler deg litt lost når det blir kun sporadisk kontakt på melding. 

Jobber den psykologen fremdeles på dps? 

Endret av cathlin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
kupton skrev (3 minutter siden):

Svarer på ditt første innlegg. I likhet med alle andre, må du nok finne deg i at behandlingstilbudet blir noe redusert i ferietiden. Helsearbeidere skal også ha ferie, og de blir det litt mindre tilbud til alle.

Hyppigheten av besøk har nok ingenting med om de synes det er kjedelig eller ikke. Jeg vil tro at deres realistiske vurdering er at de vil hjelpe deg til å holde sykdommen på det nivå den er i dag. De vurderer nok at sannsynligheten for vesentlig bedring er minimal.

Ok. Jeg har jo forståelse at helsearbeidere også har ferie, det er ikke det. Bare føler han kuttet meg ut flere uker før han hadde ferie, men han måtte kanskje prioritere andre som hadde det verre. 

Ja det er nok derfor han skriver jeg er stabil selv om jeg fungerer dårlig, jeg blir sikkert ikke bedre enn det jeg er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cathlin skrev (Akkurat nå):

Du kan skrive et brev til sykepleieren der du tar opp det du skriver om her at du før følte at du betød noe osv, og at du savner at han kommer hjem til deg for å snakke, og at du føler deg litt lost når det blir kun sporadisk kontakt på melding. 

Jobber den psykologen fremdeles på dps? 

Ja kunne gjort det men vet ikke om han bryr seg om det, det er nok som kupton skrev at jeg blir ikke bedre. Det er sikkert derfor kontakten er som den er. 

Ja hun jobber fremdeles på dps. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja det er nok derfor han skriver jeg er stabil selv om jeg fungerer dårlig, jeg blir sikkert ikke bedre enn det jeg er nå. 

Det kan hende du blir bedre en det du er nå. Du virker litt laber for tiden. Får du nok sollys? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cathlin skrev (3 minutter siden):

Det kan hende du blir bedre en det du er nå. Du virker litt laber for tiden. Får du nok sollys? 

Hadde jo håpt på det da men. Får ikke mye sollys nei men tar d.vit. Burde komme meg mer ut men det er så vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Ja kunne gjort det men vet ikke om han bryr seg om det, det er nok som kupton skrev at jeg blir ikke bedre. Det er sikkert derfor kontakten er som den er. 

Ja hun jobber fremdeles på dps. 

Jeg ville tro han ville brydd seg om det. 

Kanskje du har en mulighet hos henne igjen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (24 minutter siden):

Hadde jo håpt på det da men. Får ikke mye sollys nei men tar d.vit. Burde komme meg mer ut men det er så vanskelig. 

Bra du tar D-vitamin. 

Jeg lurer på om du burde få deg fuglebrett og kikkert. Eller er du noe interessert i fugler eller andre dyr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cathlin skrev (Akkurat nå):

Jeg ville tro han ville brydd seg om det. 

Kanskje du har en mulighet hos henne igjen da. 

Han slurvet en stund med avtaler og kom for sent til timene eller dukket ikke opp i det hele tatt, da gav jeg beskjed om det og han tok det på alvor. Da kom han tidsnok igjen, så det kan jo hende det hjelper å si noe. Han beklaget jo det den gangen. 

Ja men en psykolog er jo noe man går til for å bli bedre, kanskje jeg ikke kan det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cathlin skrev (2 minutter siden):

Bra du tar D-vitamin. 

Jeg lurer på om du burde få deg fuglebrett og kikkert. Eller er du noe interessert i fugler eller andre dyr? 

Jeg ville ha fuglebrett men mannen min sa det bare blir fullt av drit der og de har lus på seg, så der gikk det i vasken. Liker jo dyr men mistet jo interessen for katten vi hadde også, syns han bare var i veien. Det var synd for jeg var jo glad i han, han forsvant bare for flere år siden. Har alltid trodd det var pga meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Jeg ville ha fuglebrett men mannen min sa det bare blir fullt av drit der og de har lus på seg, så der gikk det i vasken. Liker jo dyr men mistet jo interessen for katten vi hadde også, syns han bare var i veien. Det var synd for jeg var jo glad i han, han forsvant bare for flere år siden. Har alltid trodd det var pga meg. 

Liker du puslespill?

Anonymkode: 38e2c...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Liker du puslespill?

Anonymkode: 38e2c...433

Har prøvd meg på det men det er vanskelig, jeg er nok ikke god på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Har prøvd meg på det men det er vanskelig, jeg er nok ikke god på det. 

Hva med perling av bilder; kunne du tenkt deg å prøve det?

Anonymkode: 38e2c...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva med perling av bilder; kunne du tenkt deg å prøve det?

Anonymkode: 38e2c...433

Perling, sånn som ungene gjorde da de var små? Du perler og stryker det etterpå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det hadde kanskje vært noe, hadde jo blitt opptatt med noe da. 

Bestill på nett :)

Anonymkode: 38e2c...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bestill på nett :)

Anonymkode: 38e2c...433

Ja skal se hva jeg finner :) Må jo like bildet og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...