Gå til innhold

Noen tanker om dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja skal se hva jeg finner :) Må jo like bildet og. 

Google f.eks perling for voksne. Jeg har sett f.eks et fantastisk perlebilde av Abba. 

Anonymkode: 38e2c...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Google f.eks perling for voksne. Jeg har sett f.eks et fantastisk perlebilde av Abba. 

Anonymkode: 38e2c...433

Det skal jeg gjøre, bare jeg får det til da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det skal jeg gjøre, bare jeg får det til da. 

Det gjør du. Lykke til med ditt nye prosjekt :) 

Anonymkode: 38e2c...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjør du. Lykke til med ditt nye prosjekt :) 

Anonymkode: 38e2c...433

Takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (8 timer siden):

I de siste ukene har jeg ikke fått oppfølging av fact, han har bare svart kort på melding når jeg har lurt på noe. Og nå har han ferie og jeg fikk ikke noe tilbud om annen kontakt, han har satt meg på 16 august og da bare ringer han sikkert. Er det fordi jeg har en kronisk lidelse? At det ikke blir noen bedring? Fikk ikke hjelp med negative symptomer heller, det er bare en tilværelse jeg må leve med. Pushe meg selv selv om jeg ikke får det til, har de på en måte gitt meg opp? Er jeg egentlig overlatt til meg selv? Bare at jeg får medisiner der? Virker jo som om de ikke vil ha noe med meg å gjøre, bare når jeg ikke tar medisiner kommer han hjem til meg og da er det spennende å snakke med meg. Så jeg er rett og slett for kjedelig å snakke med på medisiner? Da går det jo bare i negative symptomer og angst, noe jeg må leve med. 

Er ikke fact sånn at du kan ringe til selve "fact sentralbordet" da? Du må vel ikke ringe til akkurat han? 

Anonymkode: 1d202...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (6 timer siden):

Jeg sorterer bare klær som er donert, vasker de, legger på plass osv. Også hjelper til med noe småtteri hvis de trenger. Er mye alene nede der for de åpner ikke før etter jeg har dratt. Da blir det ikke for mye for meg og tror med tiden jeg kan klare mer. 

Hva slags type plass er dette? 

Anonymkode: 1d202...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva slags type plass er dette? 

Anonymkode: 1d202...d2c

Det er i kirkens bymisjon. Utlånssted for turutstyr samt en del gratise klær som handler om sport og trening. :) De har også aktiviteter for barn innimellom. Jeg synes det er helt ok arbeid jeg. Må ikke tenke sånn og har på musikk. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er ikke fact sånn at du kan ringe til selve "fact sentralbordet" da? Du må vel ikke ringe til akkurat han? 

Anonymkode: 1d202...d2c

Jo jeg kan jo snakke med andre hvis behovet er der men det er han jeg kjenner, han er min kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (På 17.7.2022 den 21.18):

Perling hørtes jo koselig ut da. :)

Det er jo så små perler, vet ikke om jeg har tålmodighet til det likevel. Ser bedre ut med det som er for barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det er jo så små perler, vet ikke om jeg har tålmodighet til det likevel. Ser bedre ut med det som er for barn. 

Åja. Nei si det. Vet ikke før man har prøvd da. Men litt kjipt hvis det er dyrt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Åja. Nei si det. Vet ikke før man har prøvd da. Men litt kjipt hvis det er dyrt. 

Kjenner meg selv og dette er jo pitlearbeid, koster jo litt og ja. Vet ikke hva jeg kunne holdt på med jeg, interesserer jo meg ikke for noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Kjenner meg selv og dette er jo pitlearbeid, koster jo litt og ja. Vet ikke hva jeg kunne holdt på med jeg, interesserer jo meg ikke for noe. 

Nei skjønner hva du mener. Har ikke så mye interesser jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Det er jo så små perler, vet ikke om jeg har tålmodighet til det likevel. Ser bedre ut med det som er for barn. 

Kan du ikke bare gjøre det da? 

Anonymkode: 38e2c...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke bare gjøre det da? 

Anonymkode: 38e2c...433

Det som er for barn mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det som er for barn mener du? 

Ja 

Anonymkode: 38e2c...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja 

Anonymkode: 38e2c...433

Jo kunne jo prøvd meg på det da, litt større det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (På 17.7.2022 den 20.20):

Jeg ville ha fuglebrett men mannen min sa det bare blir fullt av drit der og de har lus på seg, så der gikk det i vasken. Liker jo dyr men mistet jo interessen for katten vi hadde også, syns han bare var i veien. Det var synd for jeg var jo glad i han, han forsvant bare for flere år siden. Har alltid trodd det var pga meg. 

Det er jo gratis gjødsel! 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cathlin skrev (4 minutter siden):

Det er jo gratis gjødsel! 🙂

 

Han ville ikke ha den dritten på veggene, jeg ville ha fuglebrett utenfor kjøkkenvinduet. I hagen går jo ikke pga katter som lurer rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (På 17.7.2022 den 20.17):

Han slurvet en stund med avtaler og kom for sent til timene eller dukket ikke opp i det hele tatt, da gav jeg beskjed om det og han tok det på alvor. Da kom han tidsnok igjen, så det kan jo hende det hjelper å si noe. Han beklaget jo det den gangen. 

Ja men en psykolog er jo noe man går til for å bli bedre, kanskje jeg ikke kan det? 

Ja, husker det. 

Spørs hva du har som mål/hva du har lyst til. Om du gjerne vil bli kirurg er muligens det toget gått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...