Gå til innhold

Alternativ til Solian

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg går nå på Solian i tablettform pga den skal ha minst bivirkninger og har i en god stund nå slitt med at det ikke går automatisk å ta medisinen hver eneste dag, det føles som en avgjørelse som må tas hver bidige dag, så jeg har kommet frem på egenhånd med en tanke om å gå over til depot for å slippe det. Nå står jeg uten behandler og får ikke samtale med behandler før i september, i mellomtiden får jeg telefon fra forskjellige psykologer fra dps. Hvordan går jeg frem om ønske om bytting til depot, og hvem vil eventuelt sette det på meg? Jeg mener å ha hørt at det ikke finnes solian i depotform, så hva er alternativene?

Anonymkode: 0b7b9...5ff

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467726-alternativ-til-solian/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...