Gå til innhold

Vondt i høyre øye.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Det var en tilstand,nå er vi på vei til nærmeste by. Måtte til spesialist med en gang😐. Er så lei meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det var en tilstand,nå er vi på vei til nærmeste by. Måtte til spesialist med en gang😐. Er så lei meg. 

Uff, lykke til! Går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Uff, lykke til! Går nok bra.

Takk. Håper det,var ille nok å sitte på sykehuset å vente og nå må jeg på et stort sykehus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Takk. Håper det,var ille nok å sitte på sykehuset å vente og nå må jeg på et stort sykehus. 

Det positive er at du trolig får et slags svar forholdsvis raskt, i stedet for å sitte hjemme resten av helgen og bli dårligere og mer bekymret.

Sannsynligvis går det helt fint, men greit å få det undersøkt.

Jeg hadde et rødt, hovent og rennende øye i flere dager mens jeg var på ferie nylig. Jeg tror på helbredelse ved ignorering, dessuten var jeg utenlands, så jeg kjøpte noen reseptfrie dråper og lot som ingenting. Jeg så fæl ut noen dager, men det gikk over av seg selv. Håper det går like greit med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (50 minutter siden):

Det var en tilstand,nå er vi på vei til nærmeste by. Måtte til spesialist med en gang😐. Er så lei meg. 

Men det var jo bra de tok deg på alvor og sendte deg til spesialist. Håper de finner fort ut av det og at det ikke er så alvorlig allikevel. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
laban skrev (27 minutter siden):

Det positive er at du trolig får et slags svar forholdsvis raskt, i stedet for å sitte hjemme resten av helgen og bli dårligere og mer bekymret.

Sannsynligvis går det helt fint, men greit å få det undersøkt.

Jeg hadde et rødt, hovent og rennende øye i flere dager mens jeg var på ferie nylig. Jeg tror på helbredelse ved ignorering, dessuten var jeg utenlands, så jeg kjøpte noen reseptfrie dråper og lot som ingenting. Jeg så fæl ut noen dager, men det gikk over av seg selv. Håper det går like greit med deg.

Takk. Ja håper det går bra men jeg er jo redd av meg,håper jeg ikke må overnatte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Men det var jo bra de tok deg på alvor og sendte deg til spesialist. Håper de finner fort ut av det og at det ikke er så alvorlig allikevel. ❤️ 

Takk. Håper på det beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Takk. Ja håper det går bra men jeg er jo redd av meg,håper jeg ikke må overnatte. 

Hvordan går det med deg? 

Riktig god bedring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Takk. Håper på det beste. 

Hva er det de tror det muligens kan være? Enkelte øyesykdommer skal behandles fort for å unngå varig skade. Utrolig bra at du ringte legevakten i dag og ikke utsatte det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (35 minutter siden):

Hvordan går det med deg? 

Riktig god bedring. 

Takk. Jo er nettopp ferdig,fikk voltaren og noen dråper. Var glad det ikke ble innleggelse,han sa det var bra vi kom for det kunne spre seg og bli meget alvorlig. Måtte få behandling fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Takk. Jo er nettopp ferdig,fikk voltaren og noen dråper. Var glad det ikke ble innleggelse,han sa det var bra vi kom for det kunne spre seg og bli meget alvorlig. Måtte få behandling fort. 

Regnbuehinnebetennelse?

Anonymkode: fe8a4...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (32 minutter siden):

Hva er det de tror det muligens kan være? Enkelte øyesykdommer skal behandles fort for å unngå varig skade. Utrolig bra at du ringte legevakten i dag og ikke utsatte det:-)

Det var et vanskelig navn så det husker jeg ikke hva heter,ja det trengtes raskest mulig behandling sa han ellers kunne det bli meget alvorlig,vet ikke hva det vil si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Regnbuehinnebetennelse?

Anonymkode: fe8a4...8e3

Nei det var jo et lett ord,har aldri hørt det ordet før. Det kunne spre seg og bli meget alvorlig,vet ikke hva det betyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Nei det var jo et lett ord,har aldri hørt det ordet før. Det kunne spre seg og bli meget alvorlig,vet ikke hva det betyr. 

Så utrolig bra du kom deg til lege, og at legen var dyktig og henviste deg videre!

Nå blir du nok helt bra igjen ganske raskt, fordi du tok raskt grep 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (28 minutter siden):

Takk. Jo er nettopp ferdig,fikk voltaren og noen dråper. Var glad det ikke ble innleggelse,han sa det var bra vi kom for det kunne spre seg og bli meget alvorlig. Måtte få behandling fort. 

Veldig bra at du kom deg raskt til lege. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Ekstra skrev (11 minutter siden):

Så utrolig bra du kom deg til lege, og at legen var dyktig og henviste deg videre!

Nå blir du nok helt bra igjen ganske raskt, fordi du tok raskt grep 🤗

Ja det var takket være ISW det jeg ringte legevakta men trodde jo ikke det var noe alvorlig,er glad jeg ringte nå. Ja håper jeg blir bra med medisinene jeg fikk,håper virkelig det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Veldig bra at du kom deg raskt til lege. God bedring!

Takk. Nå gjenstår den lange turen hjem,litt av en lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Takk. Nå gjenstår den lange turen hjem,litt av en lørdag. 

God tur hjem:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...