Gå til innhold

Vondt i høyre øye.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (38 minutter siden):

Nå har jeg ikke vondt i øyet og rødheten forsvinner mer og mer, forstår jo at det er pga medisinen. Men syns virkelig ikke det var nødvendig å reise til akutten i byen, det kunne de spart meg for. Men må jeg ta medisinen som han sa selv om det forsvinner helt? 

Du bør ta medisinen som foreskrevet. Fint du dro til akutten og fikk ordnet dette, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Du bør ta medisinen som foreskrevet. Fint du dro til akutten og fikk ordnet dette, uansett.

Ok da gjør jeg det, syns bare det var litt lenge. Det var en stressende tur og kunne jo bare begynt på medisin i dag, men gjort er gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (30 minutter siden):

Ok da gjør jeg det, syns bare det var litt lenge. Det var en stressende tur og kunne jo bare begynt på medisin i dag, men gjort er gjort. 

Nå synes jeg du skal roe ned. Hva tror du hadde skjedd om de ikke hadde sendt deg videre og det hadde vært noe skikkelig galt og du hadde fått nedsatt syn eller mistet synet på det ene øyet? Da hadde du virkelig hatt grunn til å bli forbannet, det synes jeg ikke du har nå. Vær glad du ble tatt alvorlig og fikk hjelp! Og selvfølgelig skal du ta ferdig kuren du har fått, slutter du for tidlig kan det blusse opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (12 minutter siden):

Nå synes jeg du skal roe ned. Hva tror du hadde skjedd om de ikke hadde sendt deg videre og det hadde vært noe skikkelig galt og du hadde fått nedsatt syn eller mistet synet på det ene øyet? Da hadde du virkelig hatt grunn til å bli forbannet, det synes jeg ikke du har nå. Vær glad du ble tatt alvorlig og fikk hjelp! Og selvfølgelig skal du ta ferdig kuren du har fått, slutter du for tidlig kan det blusse opp igjen.

Ja han sjekket jo synet og sa det var bra jeg så bra og sjekket alt mulig, men det var jo ikke noe farlig. Han sa jo det kunne spre seg og bli alvorlig, det stemmer jo ikke. Var bra jeg kom sa han, jeg var bare lettet jeg slapp å legges inn. Det var bare irriterende å reise så langt, men jeg skal vel være glad de tok det på alvor ja. Kunne jo vært alvorlig men han fikk jo bilde av det da før vi reiste, var da han sa jeg måtte komme bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (26 minutter siden):

Ja han sjekket jo synet og sa det var bra jeg så bra og sjekket alt mulig, men det var jo ikke noe farlig. Han sa jo det kunne spre seg og bli alvorlig, det stemmer jo ikke. Var bra jeg kom sa han, jeg var bare lettet jeg slapp å legges inn. Det var bare irriterende å reise så langt, men jeg skal vel være glad de tok det på alvor ja. Kunne jo vært alvorlig men han fikk jo bilde av det da før vi reiste, var da han sa jeg måtte komme bort. 

Det er ikke alt de ser på et bilde vet du, ofte må de se pasienten for å være sikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Det er ikke alt de ser på et bilde vet du, ofte må de se pasienten for å være sikker. :)

Ja det stemmer vel det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Nå har jeg ikke vondt i øyet og rødheten forsvinner mer og mer, forstår jo at det er pga medisinen. Men syns virkelig ikke det var nødvendig å reise til akutten i byen, det kunne de spart meg for. Men må jeg ta medisinen som han sa selv om det forsvinner helt? 

Skal du lage en sak av dette også?

Anonymkode: fe8a4...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal du lage en sak av dette også?

Anonymkode: fe8a4...8e3

Bare syns det var unødvendig for ble så dårlig på turen men det er jo over nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (50 minutter siden):

Ja han sjekket jo synet og sa det var bra jeg så bra og sjekket alt mulig, men det var jo ikke noe farlig. Han sa jo det kunne spre seg og bli alvorlig, det stemmer jo ikke. Var bra jeg kom sa han, jeg var bare lettet jeg slapp å legges inn. Det var bare irriterende å reise så langt, men jeg skal vel være glad de tok det på alvor ja. Kunne jo vært alvorlig men han fikk jo bilde av det da før vi reiste, var da han sa jeg måtte komme bort. 

Du kan jo tross alt ikke være lei for at det ikke viste seg å være mer alvorlig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Du kan jo tross alt ikke være lei for at det ikke viste seg å være mer alvorlig ;) 

Nei selvfølgelig ikke :) Men det var unødvendig når det ikke var noe alvorlig å reise, men de visste vel ikke det på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Nei selvfølgelig ikke :) Men det var unødvendig når det ikke var noe alvorlig å reise, men de visste vel ikke det på forhånd. 

De visste vel ikke det på forhånd.

Du angrer vel ikke på mammografi eller celleprøve om det viser seg at det ikke var noe galt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Ekstra skrev (1 minutt siden):

De visste vel ikke det på forhånd.

Du angrer vel ikke på mammografi eller celleprøve om det viser seg at det ikke var noe galt heller.

Nei det gjør jeg jo ikke, blir lettet da og det ble jeg jo på lørdag og. Men han sa det var bra jeg kom for det kunne bli alvorlig, får ikke det til å stemme da. Men det er jo han som er spesialisten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Nei det gjør jeg jo ikke, blir lettet da og det ble jeg jo på lørdag og. Men han sa det var bra jeg kom for det kunne bli alvorlig, får ikke det til å stemme da. Men det er jo han som er spesialisten. 

Du må lære deg å stole på fagfolk :) 

Anonymkode: fe8a4...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må lære deg å stole på fagfolk :) 

Anonymkode: fe8a4...8e3

Ja må visst det :) Har litt vanskelig for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja må visst det :) Har litt vanskelig for det. 

Men det rare er at du ikke har problem med å stole og høre på alternative folk, som Rauni Kilde.

Anonymkode: 34f89...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det rare er at du ikke har problem med å stole og høre på alternative folk, som Rauni Kilde.

Anonymkode: 34f89...a9a

Det er vel fordi at det ligger litt nærmere det jeg føler er rett og tror på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det rare er at du ikke har problem med å stole og høre på alternative folk, som Rauni Kilde.

Anonymkode: 34f89...a9a

Men i senere tid tror jeg ikke på alt jeg leste i den ene boken til Rauni, det var jo farer over alt. Hun virket litt paranoid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...