Gjest lurien Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Noen som kan gi meg en liten veiledning på hvor mye jeg bør veie når jeg har normal benbygning, trener 4 ganger i uken og er 1.68 m høy...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miromurr Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Normal BMI for di høyde er mellom 57 og 70 kilo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Normal BMI for di høyde er mellom 57 og 70 kilo *pføy* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miromurr Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 *pføy* pføy??? Er du tilfeldigvis 168? Og tilfeldigvis over 70 kilo eller???? Ikke nå lenger vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 pføy??? Er du tilfeldigvis 168? Og tilfeldigvis over 70 kilo eller???? Ikke nå lenger vel? Kødder'u? Hehe. Jeg er 168 og veier mer enn 70 kilo, ja. Før nummer en veide jeg 77 kilo, og da var jeg _tynn_! Vil du se bilde? Skal se om jeg får scannet inn et. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miromurr Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Kødder'u? Hehe. Jeg er 168 og veier mer enn 70 kilo, ja. Før nummer en veide jeg 77 kilo, og da var jeg _tynn_! Vil du se bilde? Skal se om jeg får scannet inn et. Men driver ikke du med sånn som jeg driver med da? Nesten i hvert fall.... Ikke det at det skjer så mye her... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Men driver ikke du med sånn som jeg driver med da? Nesten i hvert fall.... Ikke det at det skjer så mye her... Joda, det stemmer. Men jeg vil aldri komme ned i den vekten BMI mener jeg skal ha uten å pådra meg en spiseforstyrrelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miromurr Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Joda, det stemmer. Men jeg vil aldri komme ned i den vekten BMI mener jeg skal ha uten å pådra meg en spiseforstyrrelse. Nei det var det da... I gamle dager - før jeg begynte å slanke meg kå jeg i øverste sjiktet at normalvekt BMI, så syltynn er nok ikke greie for meg. (PS husk på å trekke fra litt for verandakassa...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.