Gå til innhold

De som dreper som sliter psykisk.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ok takk for svar🙂. Dette må jeg sjekke opp i hva som finnes her,vet at noen driver å skyter på leirduer. Jeg har lyst å skyte på blink. 

Det er veldig artig å skyte på blink :) 

Anonymkode: 6d148...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er veldig artig å skyte på blink :) 

Anonymkode: 6d148...d8e

Ja husker når jeg var ungdom å skjøyt på blink med luftpistol,det var gøy🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja husker når jeg var ungdom å skjøyt på blink med luftpistol,det var gøy🙂

 Bra :) det er også svært bra mental trening, og så kommer du sammen med andre som også liker det :) da har du noe å gå til :)

Anonymkode: 6d148...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 Bra :) det er også svært bra mental trening, og så kommer du sammen med andre som også liker det :) da har du noe å gå til :)

Anonymkode: 6d148...d8e

Ja sant det🙂. Er bare folkesky men det kan jo komme seg hvis jeg hopper i det,det er jo noe å gjøre🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (16 minutter siden):

Ja sant det🙂. Er bare folkesky men det kan jo komme seg hvis jeg hopper i det,det er jo noe å gjøre🙂

Dette synes jeg at du skal hive deg uti, eller i det minste undersøke mulighetene for det :) kanskje sykepleieren din kan være med deg, eller noen andre? Mannen din?

Anonymkode: 6d148...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette synes jeg at du skal hive deg uti, eller i det minste undersøke mulighetene for det :) kanskje sykepleieren din kan være med deg, eller noen andre? Mannen din?

Anonymkode: 6d148...d8e

Skal undersøke det🙂. Skulle ønske noen kunne være med men mannen min er folkesky,vet jo ikke når på dagen det er heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...