Gå til innhold

Selvhjelps-lydbøker kan det hjelpe mot stress og nerver?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter mye med stress og nerver. Er nok pga jeg har hatt noen vanskelige belastende hendelser i familien. Jeg sliter også med redsel for å gjøre feil på jobben. Redsel over hva andre måtte tenke og mene om meg og mine avgjørelser,  og angst for å miste kontroll. Har tatt det med legen, men han bryr seg ikke med det. Så jeg forsøker å gripe tak i dette selv slik at jeg får det bedre. Noen som har forsøkt selvhjelps- lydbøker foreks ? Jeg hørte utdrag fra det og så video med wilhelmsen. Det hjalp meg litt i hverdagen og lurer nå på å høre litt på slike lydbøker når jeg har behov for det. 

Høres sikkert ut som en "nervebunt "av en person, men jeg ønsker bare å få et bedre liv og takle psykisk stress og tanker bedre  :)

Anonymkode: 290f4...165

Fortsetter under...

frosken skrev (22 timer siden):

Det finnes mye tilgjengelig som kan fungere som god selvhjelp. Kanskje du finner noe nyttig her: Lev - helsenorge.no

Bedre å finne gratis info istedet for å måtte betale masse penger. Takk for tipset 🥰

Anonymkode: 290f4...165

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...