Gå til innhold

Flytte den røde "til toppen"-pila?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Kan ikke den røde "Til toppen"-pilen nederst til høyre flyttes til venstre? Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har klikket på "send inn svar" og så har den røde pila gjemt seg på samme sted på skjermen og jeg har blitt sendt til toppen av siden i stedet. Det kan da ikke være bare jeg som har gjort det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, samme sted skal de jo ikke være. Det skal jo være klart skille på de. Har du bilde som viser hvordan det evt ser ut hos deg så kan jeg ta det videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (47 minutter siden):

Oj, samme sted skal de jo ikke være. Det skal jo være klart skille på de. Har du bilde som viser hvordan det evt ser ut hos deg så kan jeg ta det videre.

Får ikke til å legge ved dessverre. 

Men nå er den flyttet helt ut i hjørnet hos meg i alle fall - supert! Takk! Da overlapper de ikke hverandre lenger. :) 

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (15 timer siden):

Oj, samme sted skal de jo ikke være. Det skal jo være klart skille på de. Har du bilde som viser hvordan det evt ser ut hos deg så kan jeg ta det videre.

Nå er den tilbake til sin vanlige plass og overlapper. Skal se om jeg får sendt deg en skjermdump i morgen når jeg er på jobb, denne maccen er helt håpløs å gjøre slike ting på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 timer siden):

Nå er den tilbake til sin vanlige plass og overlapper. Skal se om jeg får sendt deg en skjermdump i morgen når jeg er på jobb, denne maccen er helt håpløs å gjøre slike ting på.

Takk, jeg kan melde ifra om at den hopper, det skal den heller ikke gjøre. Hvilken nettleser bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (58 minutter siden):

Takk, jeg kan melde ifra om at den hopper, det skal den heller ikke gjøre. Hvilken nettleser bruker du?

Chrome, har ikke merket noe til hopping tidligere så hvorfor det skjedde aner jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (På 21.8.2022 den 12.11):

Takk, jeg kan melde ifra om at den hopper, det skal den heller ikke gjøre. Hvilken nettleser bruker du?

Hmmm... Nå sitter jeg på en vanlig pc og her den røde pila pent helt nederst i høyre hjørne så feilen sitter nok hos meg rett og slett. På macen og med den oppløsningen jeg har på skjermen så blir det så sammentrykket at rød-pila og send-inn-svar-knappen overlapper - rett og slett min feil der altså. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Hmmm... Nå sitter jeg på en vanlig pc og her den røde pila pent helt nederst i høyre hjørne så feilen sitter nok hos meg rett og slett. På macen og med den oppløsningen jeg har på skjermen så blir det så sammentrykket at rød-pila og send-inn-svar-knappen overlapper - rett og slett min feil der altså. :) 

Aha, skjønner. Kan du fortsatt sende meg bilde om du får mulighet? De burde være litt fra hverandre selv med stor oppløsningen tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 minutt siden):

Aha, skjønner. Kan du fortsatt sende meg bilde om du får mulighet? De burde være litt fra hverandre selv med stor oppløsningen tenker jeg :)

Det er ikke plass til det på min skjerm (som jeg altså ikke klarer å ta skjermdump av, blir ikke helt venn med macen) så lenge pila er på høyre side, hadde den vært på venstre side hadde det ikke vært noe problem, men det er kanskje en slags standard at den er til høyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (53 minutter siden):

Det er ikke plass til det på min skjerm (som jeg altså ikke klarer å ta skjermdump av, blir ikke helt venn med macen) så lenge pila er på høyre side, hadde den vært på venstre side hadde det ikke vært noe problem, men det er kanskje en slags standard at den er til høyre?

Jeg tenkte mer at om de ligger ved siden av hverandre utover, så kanskje vi kan gjøre slik at den blir flyttet litt lengre ned e.l. Jeg foreslår det for teknisk så får vi se hvor lett/vanskelig det er å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 23.8.2022 den 12.08):

Jeg tenkte mer at om de ligger ved siden av hverandre utover, så kanskje vi kan gjøre slik at den blir flyttet litt lengre ned e.l. Jeg foreslår det for teknisk så får vi se hvor lett/vanskelig det er å gjøre :)

Sånn ser det ut hos meg på macen og når jeg scroller litt her så havner jo den røde pila på send-knappen og pila vinner alltid... 

IMG_20220825_071124.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...