Gå til innhold

Spørsmål til de som har peil på slanking

Gjest shi ohoi

Anbefalte innlegg

Gjest shi ohoi

jeg har slanket meg siden jul og det har gått veldig bra, gått ned 7 kilo, og spiser kun sundt ( kutter ikke ut noen måltider, spiser bare sundt og grete roede tips) men nå har det stoppet seg helt opp her, jeg vil ned 5 kilo til ( Da har jeg litt å gå på) . Jeg spiser knekkebrød til frokost og lunsj, middag spiser jeg som regel Wok retter eller salat/pasta retter. Spiser magert og greit. trener gjør jeg masse. Kanskje det er meningne at jeg ikke skal ned mer, men jeg må det, er fortsatt litt "drøi" over magan... Noen som har råd her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener du? Man kan bare slanke seg til et visst nivå vha mat, deretter trenger man masse trening for å komme seg videre.

Og kanskje du spiser litt masse karbohydrater? Bytt f.eks. ut lunsjen noen dager i uken med salat, suppe eller egg, det kan nok hjelpe. Og pass på å drikke masse vann.

Ellers er det som Miromurr sier, noen ganger stopper det bare opp, tilsynelatende uten forklaring. Vær tålmodig, og ikke bli fristet til å sulte deg. Det går nok bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...