Gjest shi ohoi Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 jeg har slanket meg siden jul og det har gått veldig bra, gått ned 7 kilo, og spiser kun sundt ( kutter ikke ut noen måltider, spiser bare sundt og grete roede tips) men nå har det stoppet seg helt opp her, jeg vil ned 5 kilo til ( Da har jeg litt å gå på) . Jeg spiser knekkebrød til frokost og lunsj, middag spiser jeg som regel Wok retter eller salat/pasta retter. Spiser magert og greit. trener gjør jeg masse. Kanskje det er meningne at jeg ikke skal ned mer, men jeg må det, er fortsatt litt "drøi" over magan... Noen som har råd her??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miromurr Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Ofte kommer man til vektterskler hvor det stopper litt opp. Hold ut, vektnedgangen kommer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Trener du? Man kan bare slanke seg til et visst nivå vha mat, deretter trenger man masse trening for å komme seg videre. Og kanskje du spiser litt masse karbohydrater? Bytt f.eks. ut lunsjen noen dager i uken med salat, suppe eller egg, det kan nok hjelpe. Og pass på å drikke masse vann. Ellers er det som Miromurr sier, noen ganger stopper det bare opp, tilsynelatende uten forklaring. Vær tålmodig, og ikke bli fristet til å sulte deg. Det går nok bra :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.