Gå til innhold

Lengre tid til å redigere innlegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få lengre tid til å redigere et innlegg? Så vidt jeg har fått med meg kan man bare redigere i 10 min etter at det er postet. Men på kvinneguiden kan man vel redigere i mange år i ettertid? Skulle gjerne ønske man hadde i alle fall 1 år på seg (sånn om man angrer og vil slette innlegget).

Anonymkode: 1167b...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kortere tid her av hensyn til brukerne som svarer, men siden man heller ikke kan forandre ett sitat så er vi snillere på slettingen en hos f.eks kvinneguiden da temaene her er av en annen sjanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (8 minutter siden):

Vi har kortere tid her av hensyn til brukerne som svarer, men siden man heller ikke kan forandre ett sitat så er vi snillere på slettingen en hos f.eks kvinneguiden da temaene her er av en annen sjanger.

Hvor mye skal det til for å få slettet innlegg? Vil man få slettet det uansett eller er der noen kriterier som må oppfylles?

Anonymkode: 1167b...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mye skal det til for å få slettet innlegg? Vil man få slettet det uansett eller er der noen kriterier som må oppfylles?

Anonymkode: 1167b...dd2

Det varierer litt på innlegget, og hvem som ber om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (2 minutter siden):

Det varierer litt på innlegget, og hvem som ber om det :)

Kunne du gitt et eksempel? 🙂 Er det f.eks lettere for de med brukernavn å få slettet et innlegg enn en som skriver som anonym? Og lettere å få slettet innlegget om det er veldig personlig, sensitivt, lett å kjenne igjen?

Anonymkode: 1167b...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kunne du gitt et eksempel? 🙂 Er det f.eks lettere for de med brukernavn å få slettet et innlegg enn en som skriver som anonym? Og lettere å få slettet innlegget om det er veldig personlig, sensitivt, lett å kjenne igjen?

Anonymkode: 1167b...dd2

Å nei nei, det går ikke på det. Er mer at jeg får en pm om sletting, så spør jeg om de er sikre, om de faktisk ønsker det, vil de bare fjerne det fordi noen svar var for mye o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...