AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 dagdrømmer skrev (25 minutter siden): Jeg synes det var fint, jeg. Forstår ikke hvorfor nesten alle her er negativ til det? Fordi din behandling handler om at du skal bli frisk. Ikke at du skal vite noe om henne eller at hun skal ta fokus. Da bruker hun dine timer på seg selv, noe som er uproft. Noen ganger er selvavsløring noe man får et behandlingsutbytte av. Å tenke at du får utbytte av å spørre henne om ting om henne kan ikke jeg se. Men du kan forklare meg hvordan du føler at du blir bedre av din sykdom og dine symptomer av å vite mere om behandleren. Anonymkode: e5040...d4b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468357-hva-ville-du-spurt-behandler-om-hvis-du-kunne-spurt-om-hva-som-helst/page/2/#findComment-4111267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dagdrømmer Skrevet 3. september 2022 Forfatter Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi din behandling handler om at du skal bli frisk. Ikke at du skal vite noe om henne eller at hun skal ta fokus. Da bruker hun dine timer på seg selv, noe som er uproft. Noen ganger er selvavsløring noe man får et behandlingsutbytte av. Å tenke at du får utbytte av å spørre henne om ting om henne kan ikke jeg se. Men du kan forklare meg hvordan du føler at du blir bedre av din sykdom og dine symptomer av å vite mere om behandleren. Anonymkode: e5040...d4b Ser synspunktet ditt. Men nå var det ikke slik at dette var gjentagende i timene, var bare denne ene gangen, så hun tok ikke mye av min tid. Jeg synes det er fint å vite enkelte småting om behandler da det gjør meg mer trygg på henne og at det gjør henne mer "menneskelig" (klarte ikke helt formulere en bedre setning enn dette). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468357-hva-ville-du-spurt-behandler-om-hvis-du-kunne-spurt-om-hva-som-helst/page/2/#findComment-4111272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.