Gå til innhold

Pride har gått for langt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarer heller ikke forstå at man kan føle så mye negativt over at noen har romantiske og seksuelle følelser mot det samme kjønn. Det er da virkelig ikke min sak hvem andre er sammen med eller hva slags type sex de ønsker å ha. Ikke har jeg noe med det, ikke bryr jeg meg og ikke går det utover meg.

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Det er da virkelig ikke min sak hvem andre er sammen med eller hva slags type sex de ønsker å ha. Ikke har jeg noe med det, ikke bryr jeg meg og ikke går det utover meg

Nettopp. Så hvorfor skal det arrangeres Pride hvor disse går i tog og viser frem sin seksualitet? Folk flest gir beng i hvem man knuller

Anonymkode: 45e4b...966

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Så hvorfor skal det arrangeres Pride hvor disse går i tog og viser frem sin seksualitet? Folk flest gir beng i hvem man knuller

Anonymkode: 45e4b...966

Det går jo heller ikke ut over meg at de går i tog. Jeg er for bevisstgjøring. Men jeg synes de kan droppe BDSM-innslag i toget, fordi jeg tror det fører til mer negative enn positive reaksjoner. I tillegg synes jeg ikke noe så seksuelt passer seg i det offentlige hvor det er barn som ser på.

Men at noen ER homofile kjenner jeg ingen plass og forstår ikke at det skal være så provoserende.

erik123 skrev (På 25.8.2023 den 13.51):

Det tror jeg ingen ting på. Hvis jeg hadde vært barn og hadde hatt to homoer som fedre, da hadde jeg rømt. Ville aldri ha akseptert det. Det må være grenser for hva barn skal utsettes for. 

det viser vel bare at pride fortsatt trengs :D 

Anonymkode: 52891...8f1

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (7 timer siden):

Ligger mye hat mot de homofile skjønner jeg. Kanskje de trenger pride? Skjønner ikke at det er så mye hat? Folk vil ha noen å hate?

Ja det kan virke sånn. Grupper i samfunnet har alltid blitt hatet. Fra jøder> sigøynere> nordlendinger> innvandrere> homfile > feminister 

Om ikke i riktig rekkefølge kanskje og det skifter. Vi må liksom ha noe å la hatet gå ut over. Og det er interessant og det er trist.

Endret av Kashmir
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Ja det kan virke sånn. Grupper i samfunnet har alltid blitt hatet. Fra jøder> sigøynere> nordlendinger> innvandrere> homfile > feminister 

Om ikke i riktig rekkefølge kanskje og det skifter. Vi må liksom ha noe å la hatet gå ut over. Og det er interessant og det er trist.

Vi trenger alle å hate noen. 

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...