Gå til innhold

Pride har gått for langt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

erik123 skrev (1 minutt siden):

Jeg hater folk som vil begrense min frihet og mine ytringer. Folk som vil stramme inn ytringsfriheten. De liker jeg ikke. 

Jeg må melde pass. Jeg har ikke opplevd det. Men det ser absolutt ikke bra ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (17 minutter siden):

Jeg må melde pass. Jeg har ikke opplevd det. Men det ser absolutt ikke bra ut. 

Er du en som vil begrense ytringsfriheten? Bare for ikke å fornærme muslimer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 time siden):

Er du en som vil begrense ytringsfriheten? Bare for ikke å fornærme muslimer?

Ytringsfrihet er vanskelig å definere.  Det er en hårfin grene å balansere på.  Hvis jeg går med rompa bar ute på gata til å protestere, så blir jeg arrestert.

Å fornærme andre menneser i kraft av ytringsfrihet mener jeg er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (30 minutter siden):

Ytringsfrihet er vanskelig å definere.  Det er en hårfin grene å balansere på.  Hvis jeg går med rompa bar ute på gata til å protestere, så blir jeg arrestert.

Å fornærme andre menneser i kraft av ytringsfrihet mener jeg er feil.

Så at muslimer fornærmer etniske nordmenn, det er ikke greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 10.13):

Det er sant. BDSM og sjuke kinker, kjønnsforvirring og nå vil pedofili atter snike seg inn i den kampen homofile har kjempet. Er det rart motstanden øker. 

Anonymkode: 81656...517

Du burde kanskje lese deg opp på historien om pride og hvordan det startet? Det startet nemlig med både lærmiljøet og transpersoner. Uten disse hadde det ikke vært noen protest i forbindelse med pride, så å skyve disse ut av pride betyr å skyve ut de som grunnla dette.

erik123 skrev (På 26.8.2023 den 10.32):

I går hørte jeg på radio at forbundet av 1948 hadde omfavnet pedofile. Så de har mye råtne epler i kurven. Nå unnskylder de seg med at de ikke viste. At de hadde overgripere i foreningen sier alt. Jeg stoler ikke på slike folk. 

Skal du se på alt slik det var før i tiden er det mange ting du må ta avstand fra. Flere politiske partier, mange organisasjoner o.l. som var klart nazistiske under andre verdenskrig og i etterårene.

 

AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 11.00):

De er ikke uskyldige i dag heller. BDSM-treff for ungdom uten nedre aldersgrense for eksempel. Folk er naive. Bare å følge nøye med, så ser man at det er fortsatt mange råtne epler i den kurven, men da går de rett i offerrollen. 

Anonymkode: 81656...517

Da håper jeg du melder de inn og sier ifra til foreninger som SMIL. Er det noe som er viktig i BDSM miljøet så er det sunn, sikker og samtykkende som motto. De fleste arrangementer har 18 års grense, eller tilogmed 20 hvis det selges alkohol.

Men det finnes alltid råtne epler som du sier. Men vis meg gjerne link, og statistikk på dette og gjerne opp mot noe som er normalisert, som f.eks kirken og overgrep, hetero foreldre og overgrep o.s.v.

Anonymkode: ecb51...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (2 timer siden):

Jeg hater folk som vil begrense min frihet og mine ytringer. Folk som vil stramme inn ytringsfriheten. De liker jeg ikke. 

Pride-tog er også ytringsfrihet. Vil du stramme inn deres ytringsfrihet med å forby det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123 skrev (5 timer siden):

Jeg hater folk som vil begrense min frihet og mine ytringer. Folk som vil stramme inn ytringsfriheten. De liker jeg ikke. 

Jeg skjønner mer og mer at du trolig er en som liker å trolle, det vil si skape faenskap på pur morro. ;)

 

 

Anonymkode: 52891...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (3 timer siden):

Så at muslimer fornærmer etniske nordmenn, det er ikke greit?

Jeg blir dypt krenket som vantro av koranen. Hvorfor ikke forby hele boken?

Anonymkode: 7c0aa...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du burde kanskje lese deg opp på historien om pride og hvordan det startet? Det startet nemlig med både lærmiljøet og transpersoner. Uten disse hadde det ikke vært noen protest i forbindelse med pride, så å skyve disse ut av pride betyr å skyve ut de som grunnla dette.

Feil. Du har latt deg forføre av vranginfo. Hør på hva Fred Sargeant har å si om saken du. 

Anonymkode: 81656...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Feil. Du har latt deg forføre av vranginfo. Hør på hva Fred Sargeant har å si om saken du. 

Anonymkode: 81656...517

Kan du linke til noe tror du? 

Anonymkode: 52891...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Feil. Du har latt deg forføre av vranginfo. Hør på hva Fred Sargeant har å si om saken du. 

Anonymkode: 81656...517

Det lille jeg kunne finne som ikke var bak betalingsmur så høres han ikke ut som annet enn et talerør for konservative krefter som helst vil fjerne alt som er av transpersoner .  Homofile hvite menn er gjennom historien også de som er blitt kredidert for alt av motstand og opprør, som senere viser seg å være feil. Interessant at du nettopp linker til ham som bekrefter det ;) 

Anonymkode: 52891...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (5 timer siden):

Er du en som vil begrense ytringsfriheten? Bare for ikke å fornærme muslimer?

Jeg har forlengst funnet ut at mennesker ikke takler full frihet. Det blir alltid misbrukt selv om intensjonen var god og målet viktig. Det gjelder ytringsfrihet også. Det er så mange som ikke ser ansvaret når de  kan si det de vil. Noen ganger er voksne som små drittunger som roper : jeg kan si akkurat hva jeg vil, for vi har ytringsfrihet nemlig! 

Og så har de ikke kapasitet nok oppe i toppen til å vurdere hvordan de skal si ting, og hva hensikten er, pluss konsekvenser. Jeg blir ganske oppgitt over mangelen på vurderingsevne og den trassigheten voksne demonstrerer noen ganger. 

Nei, jeg er for ytringsfrihet. Selvfølgelig. Men jeg syns det er bra at det man ytrer får konsekvenser. Vi må slutte å oppføre oss som rabiate sosialt uintilligente amfibier. 

Og så må alle tåle fornærmelser. Tørre å fornærme også. Og så må folk se forskjellen på å fornærme og å krenke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
erik123 skrev (6 timer siden):

Jeg hater folk som vil begrense min frihet og mine ytringer. Folk som vil stramme inn ytringsfriheten. De liker jeg ikke. 

Men du vil begrense andres ytringsfrihet jfr pride. Ikke særlig smart uttalelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123 skrev (5 timer siden):

Så at muslimer fornærmer etniske nordmenn, det er ikke greit?

Det er ikke greit med provoseringer og fornærmelser.  Ikke fra muslimske, etniske nordmenn eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du burde kanskje lese deg opp på historien om pride og hvordan det startet? Det startet nemlig med både lærmiljøet og transpersoner. Uten disse hadde det ikke vært noen protest i forbindelse med pride, så å skyve disse ut av pride betyr å skyve ut de som grunnla dette.

Skal du se på alt slik det var før i tiden er det mange ting du må ta avstand fra. Flere politiske partier, mange organisasjoner o.l. som var klart nazistiske under andre verdenskrig og i etterårene.

 

Da håper jeg du melder de inn og sier ifra til foreninger som SMIL. Er det noe som er viktig i BDSM miljøet så er det sunn, sikker og samtykkende som motto. De fleste arrangementer har 18 års grense, eller tilogmed 20 hvis det selges alkohol.

Men det finnes alltid råtne epler som du sier. Men vis meg gjerne link, og statistikk på dette og gjerne opp mot noe som er normalisert, som f.eks kirken og overgrep, hetero foreldre og overgrep o.s.v.

Anonymkode: ecb51...bf2

Overgrep skjer over alt også blant homofile. De er ikke bedre en andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (59 minutter siden):

Men du vil begrense andres ytringsfrihet jfr pride. Ikke særlig smart uttalelse.

Hvorfor forsvarer du Pride, er du homo? De har fått nok oppmerksomhet. De bør gå stilt i dørene. Trekker barn inn i Pride noe som er totalt uaksebtabelt og forkastelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (10 minutter siden):

Hvorfor forsvarer du Pride, er du homo? De har fått nok oppmerksomhet. De bør gå stilt i dørene. Trekker barn inn i Pride noe som er totalt uaksebtabelt og forkastelig. 

Så hvis man påpeker dobbeltmoralen med at du sier du er mot å få ytringsfriheten din begrenset samtidig som du vil begrense andres, da er man homo? Som om det skulle være noe negativt i seg selv?

Jeg er heterofil og påpeker fortsatt din dobbeltmoral. Man trenger ikke være homofil for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
erik123 skrev (27 minutter siden):

Hvorfor forsvarer du Pride, er du homo? De har fått nok oppmerksomhet. De bør gå stilt i dørene. Trekker barn inn i Pride noe som er totalt uaksebtabelt og forkastelig. 

Du virker svært ureflektert og umoden. Jeg er ikke homofil. Søstera mi er og jeg liker ikke hets mot henne og andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 time siden):

Hvorfor forsvarer du Pride, er du homo? De har fått nok oppmerksomhet. De bør gå stilt i dørene. Trekker barn inn i Pride noe som er totalt uaksebtabelt og forkastelig. 

Er du skaphomse eller er noen av dine nære homofile siden du er så aggressiv. Tror du at homofili er smittsomt og at noen av dine er smittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (2 minutter siden):

Nei jeg liker ikke homofile, og det må være greit. Har du hørt om overgrep fra homofiles side? Så, tenk deg om en gang til! 

Hvorfor er du så glad i analryttere? 

Plager det deg?

Anonymkode: 7c0aa...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...