Gå til innhold

En naturlig reaksjon?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Marye skrev (2 minutter siden):

Har gått ned fra 94 kg til 68 med saxenda

Men du må jo måle dose for hver gang? Jeg kjenner jeg er redd nå for bivirkninger. Jeg klarte å gå ned 28 kilo i fjor uten hjelpemidler, må jo klare det igjen tenker jeg. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være nok for meg at jeg får oppfølging av lege, det kan være en motivasjon om jeg får komme dit å veie meg av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (33 minutter siden):

Hva kan hende? Jeg leste på bivirkninger nå og er enda mer skeptisk, det beste er vel at jeg gjør dette på en naturlig måte uten medisinhjelp? 

Beklager sent svar - har vært på flyet hjem. 

Jeg er bekymret for at Mysimba utligner / nøytraliserer effekten av Risperdal og du blir dårlig både mht angst og psykose. Jeg kan selvsagt ta feil.

Men det tryggeste er vel å bruke Rybelsus som fungerer som sprøytene men er i pilleform. Og har ingen negativ effekt på psyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (25 minutter siden):

Men du må jo måle dose for hver gang? Jeg kjenner jeg er redd nå for bivirkninger. Jeg klarte å gå ned 28 kilo i fjor uten hjelpemidler, må jo klare det igjen tenker jeg. 

Målet ikke dose, bare klikker på penna og dosen blir riktig. Kan ikke gjøre feil. Men seff best å greie det selv

Endret av Marye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (6 minutter siden):

Beklager sent svar - har vært på flyet hjem. 

Jeg er bekymret for at Mysimba utligner / nøytraliserer effekten av Risperdal og du blir dårlig både mht angst og psykose. Jeg kan selvsagt ta feil.

Men det tryggeste er vel å bruke Rybelsus som fungerer som sprøytene men er i pilleform. Og har ingen negativ effekt på psyken.

Ok :) 

Psykiateren virker ikke til å vite om det i hvert fall. 

Tror du jeg får rybelsus da? Kan jo spørre men er litt skeptisk til bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (9 minutter siden):

Målet ikke dose, bare klikker på penna og dosen blir riktig. Kan ikke gjøre feil. Men seff best å greie det selv

Ok. Håper jo på å greie det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...