Gå til innhold

Admin er du bare admin eller har du en fast bruker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Får du lønn som det? Er du en dame eller mann? 

Anonymkode: 5836f...37e

Det er en del av en større stilling hos Egmont ja, og jeg er hunkjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårdippa skrev (1 minutt siden):

Ok men hvorfor virker så mye snillere enn på de på kvinneguiden? 

Det er samme admin og en del mods her inne som også er på KG. 

 

Anonymkode: e201c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sophia-Na
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er samme admin og en del mods her inne som også er på KG. 

 

Anonymkode: e201c...977

Ok? 
men her er admin mye snillere i absolutt alt. Hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårdippa skrev (Akkurat nå):

Ok? 
men her er admin mye snillere i absolutt alt. Hvorfor? 

Mest sannsynlig fordi det er et mindre forum og fordi folk oppfører seg ganske mye bedre her inne en på KG.

Anonymkode: e201c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophia-Na
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mest sannsynlig fordi det er et mindre forum og fordi folk oppfører seg ganske mye bedre her inne en på KG.

Anonymkode: e201c...977

Er det flere admin her? Jeg har bare sett en og det er den admin som svarte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårdippa skrev (7 minutter siden):

Ok men hvorfor virker så mye snillere enn på de på kvinneguiden? 

Det er tre rimelig forskjellige regelverk på de forumene vi har både basert på brukerne, temaene og hvilket publikum det er rettet mot.

Kvinneguiden er ett av de største forumene i Norge, det er en mye større debattarena, og mye mer å ha oversikten over der enn f.eks her inne. Der er det ett moderatorteam som tar seg av den daglige modereringen på forumet. Jeg har ett overordnet ansvar.

Foreldreforumet er ett forum som i sin tid ble lagd rettet mot familie & barn bladet, og det har vært hovedfokuset i løpet av årene også. De har litt høyere takhøyde enn Kvinneguiden, men alikevel strengt da det er mest aktivitet i det generell forumet.

Dol var ett medisinsk forum, med fokus på emner som ikke var tillatt på de andre forumene. Dette har vi fortsatt med og har dermed en del særregler som f.eks at man kan snakke om selvmordstanker og man kan få trådene sine slettet om man spør av hensyn til psyke.

 

Når det gjelder moderatorer så er det to stykker som jeg har fått til å hjelpe meg fra Kvinneguiden ettersom når dette gikk fra å være ett engasjement fra 2015 til nyttår, så ble det jobben min fra nyttår. Dermed må jeg altså ta meg ferie og fridager fra forumet, noe jeg ikke gjorde tidligere, da var jeg alltid innom samme om det var ferie, jeg var bortreist eller syk. Disse skal da hjelpe meg når jeg evt har fravær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårdippa skrev (4 minutter siden):

Men du admin jeg har et siste spørsmål til deg. Kan jeg spørre på pm? Det handler om kvinneguiden og noe som er skrevet der. 

Det er bare å sende PM, men om det gjelder moderering o.l. er det altså moderatortemaet som håndterer dette og det er ikke alt jeg har svaret på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophia-Na
Admin skrev (4 minutter siden):

Det er bare å sende PM, men om det gjelder moderering o.l. er det altså moderatortemaet som håndterer dette og det er ikke alt jeg har svaret på.

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...