Gå til innhold

Flytte "kommandolinje" nederst?


morsan

Anbefalte innlegg

Heisann 🙂

Øverst i den boksen jeg skriver i nå, eller hvis jeg skriver et svar i en tråd, står det en "kommandolinje" hvor man kan velge fet skrift, understreking, punkter, smileys etc. Kunne denne linjen vært flyttet nedenfor der man skriver? 

Det hadde vært en fordel hvis man skriver litt langt, eller også når man skriver på mobil fordi man da raskere har scrollet seg bort fra denne kommandolinjen. Da slipper man å scrolle seg opp igjen hver gang man vil bruke en skriftkommando.

Helt nederst i boksen jeg skriver i nå står det "dra filer hit", og kommandolinjen jeg snakker om burde etter min mening stått mellom teksten jeg skriver og "dra filer hit" (eventuelt flytte "dra filer hit" helt øverst?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...