x-woman Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hvor mye er for mye å veie hvis man har middels beinbyggning og er 1.70 cm høy? Jeg har problemer med å slanke meg.jeg må alltid ha noe å spise om kvelden fran tv.Jeg blir så rastløs foran tv.Har du noen råd for hvordan jeg kan gå ned i vekt. Hvilke matvarer bør man holde seg vekke i fra.Da ser jeg bort i fra snop og chips... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Bruk en BMI kalkulator for å finne ut hva som er riktig vekt for deg. Bortsett fra det, er jo dette veldig individuelt. Noen trives med å veie 68 kg, mens andre heller vil veie 63. Du kan jo også høre med fastlegen din. Jeg vet hvordan du har det med å føle for noe å spise når du sitter foran tven. Det beste rådet er kanskje å finne på noe annet enn tv-titting? Bortsett fra det kan du jo spise frukt, jeg pleier ofte å spise druer og en appelsin. Dette demper søthungeren og er sunt i tillegg. (Merk: Burde begrense fruktspisingen noe om du ønsker å gå ned i vekt). Bortsett fra det kan lett-yoghurt og grønnsaker være god snack-mat. Hva som har hjulpet meg mye er å drikke grønn te. Ikke fordi det demper matlysten, men da har du liksom "noe" for hånden mens du ser tv og trangen til å spise blir litt mer overkommelig. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg kjenner igjen det der med å småspise foran tv'en. Løsningen for meg ble et håndarbeide. Strikking er ideelt synes jeg, og så blir det jo mye fint av det også, til barna mine og som gaver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.