Gå til innhold

Slanke seg

x-woman

Anbefalte innlegg

Hvor mye er for mye å veie hvis man har middels beinbyggning og er 1.70 cm høy?

Jeg har problemer med å slanke meg.jeg må alltid ha noe å spise om kvelden fran tv.Jeg blir så rastløs foran tv.Har du noen råd for hvordan jeg kan gå ned i vekt.

Hvilke matvarer bør man holde seg vekke i fra.Da ser jeg bort i fra snop og chips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Bruk en BMI kalkulator for å finne ut hva som er riktig vekt for deg. Bortsett fra det, er jo dette veldig individuelt. Noen trives med å veie 68 kg, mens andre heller vil veie 63. Du kan jo også høre med fastlegen din.

Jeg vet hvordan du har det med å føle for noe å spise når du sitter foran tven. Det beste rådet er kanskje å finne på noe annet enn tv-titting? ;) Bortsett fra det kan du jo spise frukt, jeg pleier ofte å spise druer og en appelsin. Dette demper søthungeren og er sunt i tillegg. (Merk: Burde begrense fruktspisingen noe om du ønsker å gå ned i vekt). Bortsett fra det kan lett-yoghurt og grønnsaker være god snack-mat.

Hva som har hjulpet meg mye er å drikke grønn te. Ikke fordi det demper matlysten, men da har du liksom "noe" for hånden mens du ser tv og trangen til å spise blir litt mer overkommelig.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen det der med å småspise foran tv'en.

Løsningen for meg ble et håndarbeide. Strikking er ideelt synes jeg, og så blir det jo mye fint av det også, til barna mine og som gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...