Gå til innhold

Det går så fryktelig tregt her!


Line

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har skikkelig med sirup i maskina for tida? Det går greit på nettet forøvrig, men på Dol har jeg aldri opplevd at det tar så innmari lang tid å laste sidene?! Det tar jo over et minutt bare å få sendt et innlegg, om jeg i det hele tatt får kontakt med serveren...

Håper dette også er bare startvansker...

http://www.doktoronline.no/homepage/line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest realandor

Slik er det her au. Dessutan får eg ikkje lenger lov å heite

andor, som iflg. programmet er oppteke - og det er det jo , av meg, og difor har eg måtta byrje å kalle meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går med "museskritt" her også, Line!

Litt godt å få vaska unna litt, isteden for å sitte her å irritere seg, da! Det er nesten så en håper det er like tregt i morgen så en får gjort noe! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går med "museskritt" her også, Line!

Litt godt å få vaska unna litt, isteden for å sitte her å irritere seg, da! Det er nesten så en håper det er like tregt i morgen så en får gjort noe! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Vi har trøbbel med serveren idag, det er derfor det til tider går så tregt. Men vi jobber med det og håper problemet er løst snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...