Gå til innhold

Hva består din helge-frokost av?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hei jeg trenger hjelp til frokost. 

Anonymkode: a3f6f...7ed

I dag ble det 2 wasa husman m/smør, kaviar og hvitost på + en skål med 3 store skjeer gresk yoghurt, hjemmelaget plommemos og hjemmelaget granola + 1 krus med lett sjokoladedrikk med en liten kremtopp på. :D Er det søndag så er det søndag! Spiste det samme i går også, bortsett fra at da glemte jeg kremtoppen. Til daglig spiser jeg ikke dette nei, dette er helgefrokost.

Lillemus skrev (11 minutter siden):

I dag ble det 2 wasa husman m/smør, kaviar og hvitost på + en skål med 3 store skjeer gresk yoghurt, hjemmelaget plommemos og hjemmelaget granola + 1 krus med lett sjokoladedrikk med en liten kremtopp på. :D Er det søndag så er det søndag! Spiste det samme i går også, bortsett fra at da glemte jeg kremtoppen. Til daglig spiser jeg ikke dette nei, dette er helgefrokost.

Får du dårlig samvittighet av å spise usunne ting? Bekymringsfullt når du må unnskylde deg for å spise unne ting, har du et spiseproblem kanskje?

Nicklusheletida skrev (13 minutter siden):

Jeg er ikke noe frokostmenneske, men spiser litt frokost i helgene. I dag ble det et kokt egg, en halv brødskive, tomater, agurk, paprika og en kopp te. 

Du også, har du et spiseproblem? Hvorfor oppga du en halv skive i stedet for å skrive skive?..

Annonse

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du også, har du et spiseproblem? Hvorfor oppga du en halv skive i stedet for å skrive skive?..

Jeg er en kveldspiser i motsetning til mange andre. Spiser mye på kvelden og har aldri vært noe glad i frokost. Nei, jeg har absolutt ikke et spiseproblem

Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Jeg er en kveldspiser i motsetning til mange andre. Spiser mye på kvelden og har aldri vært noe glad i frokost. Nei, jeg har absolutt ikke et spiseproblem

Hva er mye kveldsmat? 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Får du dårlig samvittighet av å spise usunne ting? Bekymringsfullt når du må unnskylde deg for å spise unne ting, har du et spiseproblem kanskje?

Hva slags spiseproblematikk er det du selv sliter med?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...