Gjest minken Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Er en jente på 18 som har et par-tre kilo ekstra rundt magen som jeg helst skulle ha tatt av. Er aktiv håndballspiller og er avhengig av nok energi til treningene som er 3-4 ganger i uken. Derfor kan jeg ikke spise ALTFOR lite, må ha nok til å kunne gjennomføre trening uten å bli slapp underveis. Treningene varer ca 1,5 time. I tillegg trener jeg 1 time styrketrening i uka. Jeg er 1.70 m høy og veier 60 kg. Skal derfor ikke ta av mye, men den ekstra valken rundt magen skal bort. ;-) Har vel noenlunde normal benbygning. Lurer derfor på hvordan jeg skal få tatt av uten å la det gå utover treningen? Hvor mange kcal? Vil ikke bruke FOR lang tid på dette heller, en måneds tid hadde vært bra. Har redusert matinntaket noe de siste dagene, men vet ikke om det jeg har gjort er riktig.. Nå spiser jeg: Frokost: grøt av 1 dl havregryn/vann +litt sukker og kanel, 1 gl melk og en gulrot. Mellom: 2 knekkebrød med skinke+ 1 frukt Lunch: 1 "grovt" kjøperundstrykke og en fiskekake+ 1 frukt Middag: 1 stor potet, 2 stykker fisk/kjøtt, masse grønnsaker og en liten øse mager saus Mellom: en frukt Kvelds: samme som frokost Er dette kanskje litt mye?? Hvor mange kcal er dette ca? Noen som kan være så snill å gi meg noen råd?? klemmer fra ho 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anders Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 har vel egentlig ikke så kjempepeiling, men siden ingen andre har svart deg kunne jeg kanskje prøve meg. du spiser nok ikke for mye. ikke med tanke på at du trener såpass ihvertfall. en liten regel er at så lenge du helst ville ha spist mer, behøver du ikke å spise mindre. jeg synes opplegget ditt høres meget lovende ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.