Gå til innhold

Så kjekt:)


Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

Vil bare si at jeg synes det er kjekt at brukere uten profilbilde nå har fått en fargekode med første bokstav i nicket sitt. Likedan med AB. På den måten blir det jo enklere å skille de "ansiktsløse" og lettere å se når det skrives som AB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du/dere liker det. Jeg fant funksjonen nå og tenkte jeg skulle teste da vi har en del brukere som ikke helt skjønner dette med å bytte profilbilde, men som allikevel vil skille seg litt ut, og det blir letter å skille når vi har så mange ansiktsløse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fikk noen velge farge som ikon? Jeg fikk rosa🫤

Anonymkode: 163a8...b60

Hos meg er alle anonyme blå, du også. Men det kan hende man ser sin egen runding i en annen fareg, hvilken farge har de andre anonyme hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Hos meg er alle anonyme blå, du også. Men det kan hende man ser sin egen runding i en annen fareg, hvilken farge har de andre anonyme hos deg?

De er blå men jeg vet hvilken farge jeg har fordi det ser jeg over. Den gang jeg skriver med nick kommer det rosa opp… jeg ville heller hatt gul. 

Anonymkode: 163a8...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Fikk noen velge farge som ikon? Jeg fikk rosa🫤

Anonymkode: 163a8...b60

Man får tilfeldig farge i programvaren, det er ikke noe jeg får overstyrt heller. Om du vil ha en spesifikk farge kan du jo evt lagre bildet, åpne det i paint, farge bakgrunnen gul, og bruke det som profilbilde. Evt send meg en PM om du vil jeg skal hjelpe deg med det :) Så er det fortsatt lik andre, men med egen farge. Jeg tok bort dette hos foreldreforumet fordi det var misnøye der, men kommer nok til å beholde det her siden de fleste virker fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...