Gå til innhold

Dyp depresjon på grunn av et forferdelig dårlig forhold.


erik123

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Nicklusheletida skrev (16 timer siden):

Det høres ut som dere er i en vond sirkel. Hun lever sammen med en med depresjon som ønsker selvmord. Det er nok ikke bare lett det heller. Du får bare gjort noe med egen situasjon. Det kan hende du ser annerledes på situasjonen om du får behandling for depresjonen. Grunnen til at jeg tenker dette, er fordi du tar så ille opp at dere heier på hvert deres fotballag. De aller fleste vil ikke tenke at å heie på vært sitt fotballag er noe problem i et forhold. 

Grøss og gru!,  den skrivefeilen der gremmes jeg over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
erik123 skrev (2 timer siden):

Skjønner det, men i vårt forhold blir det til et stort problem. Det blir store krangler. Vi er ikke så glad i Molde. Men som jeg skrev lenger opp, det er bare en liten del av konflikten. At vi misliker hverandre er vel litt  verre. Nå skal jeg komme meg bort for å få noen dager for meg selv. Du må stå i dette for å skjønne hvor ille det er. 

Ok, håper du finner en løsning på dette etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...