Gå til innhold

Admin kan du forklare.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er negativ brukerdebatt? Hva er «svar til dette?» Hva er svaret? Kommer det i pm? Finnes det positiv brukerdebatt? 

Anonymkode: 4a508...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke admin (åpenbart), men jeg synes begrepene er selvforklarende. Negativ brukerdebatt er å omtale en bruker på en negativ måte. Kanskje også å snakke nedsettende/negativt direkte til en bruker hvor "svar til dette" er folk da som svarer på dette. Det kan være av typen "enig", eller at man fortsetter i samme negative spor som den som begynte, gjerne med tilleggsopplysninger om hvor "fæl" denne personen er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (1 minutt siden):

Er ikke admin (åpenbart), men jeg synes begrepene er selvforklarende. Negativ brukerdebatt er å omtale en bruker på en negativ måte. Kanskje også å snakke nedsettende/negativt direkte til en bruker hvor "svar til dette" er folk da som svarer på dette. Det kan være av typen "enig", eller at man fortsetter i samme negative spor som den som begynte, gjerne med tilleggsopplysninger om hvor "fæl" denne personen er. 

Ok dersom jeg skriver til deg negativt og en annen gjør det samme bak meg så er det negativ brukerdebatt med svar til dette? Altså den som tar min side av et legene? Så det er ikke lov med konstruktiv negativ kritikk? 

Anonymkode: 4a508...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok dersom jeg skriver til deg negativt og en annen gjør det samme bak meg så er det negativ brukerdebatt med svar til dette?

Ja :)

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det er ikke lov med konstruktiv negativ kritikk? 

Det vil jeg tro, men da må den være velment og "hyggelig". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (1 minutt siden):

Ja :)

Det vil jeg tro, men da må den være velment og "hyggelig". 

Ok. Takk for oppklaringen. Jeg synes ikke det var selvforklarende da jeg ventet på melding fra admin. 

Anonymkode: 4a508...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ bruker debatt er negativ debatt rundt en bruker. Og det omfatter også konstruktiv negativ kritikk. Grunnen til at vi bruker denne ordlyden her er fordi innimellom så har det vært tråder ala hvilken bruker setter du pris på, hvilken bruker liker du o.l. og hadde vi da hatt en regel mot brukerdebatt så ville disse også blitt fjernet.

Når det gjelder svar til dette så er det f.eks hvis en bruker skriver noe negativt om en annen bruker, og flere svarer den brukeren. Da ryddes altså selve innlegget med negativ brukerdebatt som dette, også blir svarene fjernet, og opplyst om, uten at di da er regelbrudd, men det skal informeres om at de er fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...