Gå til innhold

DPS sier at det er veldig viktig at jeg kommer til timen på onsdag. Jeg tør ikke å gå ut.


Den forsvunne diamanten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
Sophia-Na skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du de er det?

Jeg merker det når jeg er ute. Jeg får stygge blikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophia-Na
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Jeg merker det når jeg er ute. Jeg får stygge blikk. 

Har du sagt det til de du går til på dps? For om du har så kan det være en innleggelse i luften 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Sophia-Na skrev (4 minutter siden):

Har du sagt det til de du går til på dps? For om du har så kan det være en innleggelse i luften 

Det tror jeg ikke. Hvorfor skal de legge meg inn på grunn av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophia-Na
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg ikke. Hvorfor skal de legge meg inn på grunn av det?

Jeg vet ikke kommer an på hvorfor du går på dps. Jeg tror ikke bekymringen din er rasjonell for andre enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Sophia-Na skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke kommer an på hvorfor du går på dps. Jeg tror ikke bekymringen din er rasjonell for andre enn deg.

Det skal vel mer til enn dette til å tvangsinnlegge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten skrev (19 minutter siden):

Jo, de er faktisk det. 

Fagforbundet er en ganske traust og langsom organisasjon, hvis det kan være noen trøst. 

Anonymkode: c43a2...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophia-Na
Den forsvunne diamanten skrev (4 minutter siden):

Det skal vel mer til enn dette til å tvangsinnlegge? 

Ja jeg tror det 

Endret av Sophia-Na
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (12 minutter siden):

Jeg er flink til å ta medisiner, jeg tar sprøyte hver måned.

Jeg håper du kjenner etter om det er bra for deg å diskutere dette med Fagforbundet her på forum eller ikke.  Noen ganger blir vanskelige tanker bare forsterket av å diskutere dem mye.

Det som er viktig nå er at du har fått gjort avtale med faren din og vernepleieren om å bli med deg på DPS. Du er flink til å samarbeide om behandlingen, har jeg inntrykk av, så bare du holder fast ved at du ønsker å være konstruktiv, så tror jeg du vil få en god time på DPS på onsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
frosken skrev (4 minutter siden):

Jeg håper du kjenner etter om det er bra for deg å diskutere dette med Fagforbundet her på forum eller ikke.  Noen ganger blir vanskelige tanker bare forsterket av å diskutere dem mye.

Det som er viktig nå er at du har fått gjort avtale med faren din og vernepleieren om å bli med deg på DPS. Du er flink til å samarbeide om behandlingen, har jeg inntrykk av, så bare du holder fast ved at du ønsker å være konstruktiv, så tror jeg du vil få en god time på DPS på onsdag:-)

Jeg kommer liksom ingen vei når jeg diskuterer med folk føler jeg. Det er som å snakke til en vegg som nekter alt jeg har å si. Så da er det kanskje lurt å ikke diskutere for mye. Jeg skal prøve så godt jeg kan å dra til dps. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophia-Na
Den forsvunne diamanten skrev (8 minutter siden):

Jeg kommer liksom ingen vei når jeg diskuterer med folk føler jeg. Det er som å snakke til en vegg som nekter alt jeg har å si. Så da er det kanskje lurt å ikke diskutere for mye. Jeg skal prøve så godt jeg kan å dra til dps. 

Du jeg kan skjønne bekymringen din på andre måter. Det er vondt å være redd på den måten du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Sophia-Na skrev (3 minutter siden):

Du jeg kan skjønne bekymringen din på andre måter. Det er vondt å være redd på den måten du er. 

Ja har merket det. De fleste skjønner at ting er tøft. Men tenker det annerledes enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophia-Na
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Ja har merket det. De fleste skjønner at ting er tøft. Men tenker det annerledes enn meg.

Ja det er sikkert fordi de har andre utfordringer enn deg tror du ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten
Sophia-Na skrev (2 minutter siden):

Ja det er sikkert fordi de har andre utfordringer enn deg tror du ikke? 

Jeg vet ikke helt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophia-Na
Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke helt

Jeg kan bare si som trøst jeg føler meg i samme båt som deg på andre ting. Du er ikke alene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Sophia-Na skrev (4 minutter siden):

Jeg kan bare si som trøst jeg føler meg i samme båt som deg på andre ting. Du er ikke alene :) 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (41 minutter siden):

Jeg kommer liksom ingen vei når jeg diskuterer med folk føler jeg. Det er som å snakke til en vegg som nekter alt jeg har å si. Så da er det kanskje lurt å ikke diskutere for mye. Jeg skal prøve så godt jeg kan å dra til dps. 

Ja, fokuser på å komme deg til DPS. Jeg ble glad da jeg leste at både faren din og vernepleieren hadde anledning til å bli med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har to personer du kan stole på som vil støtte deg når du skal på DPS. Det er viktig at du drar dit når de sier det, og det er veldig fint at de følger deg opp på den måten 🙂 det kommer nok til å gå helt fint, og så får du medisinene dine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Du har to personer du kan stole på som vil støtte deg når du skal på DPS. Det er viktig at du drar dit når de sier det, og det er veldig fint at de følger deg opp på den måten 🙂 det kommer nok til å gå helt fint, og så får du medisinene dine også.

Jeg er ikke så sikker på at det kommer til å gå så fint. Det virker som vi er uenig på veldig mange ting. Og jeg er redd for tvangsinnleggelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke så sikker på at det kommer til å gå så fint. Det virker som vi er uenig på veldig mange ting. Og jeg er redd for tvangsinnleggelse.

Kan hende de bare vil foreslå at du må ta ekstra medisin som zyprexa isteden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...