Gå til innhold

DPS sier at det er veldig viktig at jeg kommer til timen på onsdag. Jeg tør ikke å gå ut.


Den forsvunne diamanten

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2 skrev (10 timer siden):

Hva vet du om det? Er det du som pleier å gjøre slik? Eller er du en anonym psykiater? Neppe noen av delene, så kanskje holde synsingen for deg selv?

tror du vrangforestillinger preges av logikk? Hvor uvitende kan man bli?

Skjønner ikke at du får såpass applaus med den kjipe måten å svare på. Da fremkommer du ikke en centimeter bedre enn brukeren du kritiserer. Hot tips til en senere anledning. 

Anonymkode: b1fd0...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skjønner ikke at du får såpass applaus med den kjipe måten å svare på. Da fremkommer du ikke en centimeter bedre enn brukeren du kritiserer. Hot tips til en senere anledning. 

Anonymkode: b1fd0...f2b

Jeg skjønner hn reagerte for jeg reagerte på det jeg også. Jeg bare var usikker på om jeg var alene om å reagere på det og var redd for å lage konflikt så jeg sa dessverre ikke noe. Derfor likte jeg innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (18 minutter siden):

Jeg skjønner hn reagerte for jeg reagerte på det jeg også. Jeg bare var usikker på om jeg var alene om å reagere på det og var redd for å lage konflikt så jeg sa dessverre ikke noe. Derfor likte jeg innlegget. 

Går an å reagere og samtidig beholde dannelse:-)

Anonymkode: b1fd0...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
frosken skrev (4 timer siden):

Jeg har vel sagt det tidligere også, men jeg synes det er få som er bedre på å skrive om disse temaene enn deg. 

Takk for det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke at du får såpass applaus med den kjipe måten å svare på. Da fremkommer du ikke en centimeter bedre enn brukeren du kritiserer. Hot tips til en senere anledning. 

Anonymkode: b1fd0...f2b

Essensen i dette innnlegget er setningen "Tror du vrangforestillinger er preget av logikk"? Det er ganske meningsløst å nærmest mistenkeliggjøre innlegg hvor noen formidler at de har vrangforestillinger som følge av at man mener at folks handlinger ikke er logiske. 

Av og til er innhold viktigere enn form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (7 minutter siden):

Essensen i dette innnlegget er setningen "Tror du vrangforestillinger er preget av logikk"? Det er ganske meningsløst å nærmest mistenkeliggjøre innlegg hvor noen formidler at de har vrangforestillinger som følge av at man mener at folks handlinger ikke er logiske. 

Av og til er innhold viktigere enn form. 

Tenker man bør kunne være uenige uten å være smålig og frekk. Det er ikke krav om kompetanse for å svare på dette forumet. Så å anklage anonym bruker for å være kunnskapsløs er meningsløst. Vedkommende kan se ting fra sitt perspektiv og sin kunnskapsbank uten å mene å være ugrei. Så kan man heller forklare ryddig tilbake om folk tar feil. 

Anonymkode: b1fd0...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker man bør kunne være uenige uten å være smålig og frekk. Det er ikke krav om kompetanse for å svare på dette forumet. Så å anklage anonym bruker for å være kunnskapsløs er meningsløst. Vedkommende kan se ting fra sitt perspektiv og sin kunnskapsbank uten å mene å være ugrei. Så kan man heller forklare ryddig tilbake om folk tar feil. 

Anonymkode: b1fd0...f2b

Jeg kommenterte bare på din undring over hvorfor svaret hadde fått så mye applaus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (38 minutter siden):

Jeg kommenterte bare på din undring over hvorfor svaret hadde fått så mye applaus. 

Jepp, og jeg kommenterte din kommentar om det:-)

Anonymkode: b1fd0...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skjønner ikke at du får såpass applaus med den kjipe måten å svare på. Da fremkommer du ikke en centimeter bedre enn brukeren du kritiserer. Hot tips til en senere anledning. 

Anonymkode: b1fd0...f2b

Kjipt javel. Men virker som vedkommende sliter nok uten å måtte mistenkeliggjøres som vedkommende ikke er syk, men overdriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Den forsvunne diamanten

Liten oppdatering. Etter 2 mnd på akuttpsykiatrisk og medisin endringer har jeg kommet frem til at jeg har hatt vrangforestillinger om fagforbundet. Takk til dere som kom med støtte og råd❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden):

Liten oppdatering. Etter 2 mnd på akuttpsykiatrisk og medisin endringer har jeg kommet frem til at jeg har hatt vrangforestillinger om fagforbundet. Takk til dere som kom med støtte og råd❤️

For et gjennombrudd - så bra! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten skrev (10 timer siden):

Liten oppdatering. Etter 2 mnd på akuttpsykiatrisk og medisin endringer har jeg kommet frem til at jeg har hatt vrangforestillinger om fagforbundet. Takk til dere som kom med støtte og råd❤️

Så fint å høre at du er bedre:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...