Gå til innhold

DPS sier at det er veldig viktig at jeg kommer til timen på onsdag. Jeg tør ikke å gå ut.


Den forsvunne diamanten

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke så sikker på at det kommer til å gå så fint. Det virker som vi er uenig på veldig mange ting. Og jeg er redd for tvangsinnleggelse.

Jeg skjønner, men hvordan tenker du det går om du IKKE møter opp da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
Marye skrev (3 minutter siden):

Kan hende de bare vil foreslå at du må ta ekstra medisin som zyprexa isteden

Jeg tror ikke jeg trenger ekstra medisin. Men jeg tar den hvis de sier det er enten zyprexa eller tvangsinnleggelse. Men har gått på det før og ble ekstremt sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner, men hvordan tenker du det går om du IKKE møter opp da? 

Jeg vet ikke, de må vel bare la meg være i fred. Jeg er jo et fritt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke jeg trenger ekstra medisin. Men jeg tar den hvis de sier det er enten zyprexa eller tvangsinnleggelse. Men har gått på det før og ble ekstremt sulten.

Helt enig man blir sykt sulten. Jeg går på leponex istedet men må ta Saxenda slankemedisin ved siden av. Leponex funker femtenhundre ganger bedre enn abilify 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke, de må vel bare la meg være i fred. Jeg er jo et fritt menneske.

Ok. Det er kanskje bare greit å vurdere konsekvenser 🙂 håper iallefall at det går bra uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Marye skrev (2 minutter siden):

Helt enig man blir sykt sulten. Jeg går på leponex istedet men må ta Saxenda slankemedisin ved siden av. Leponex funker femtenhundre ganger bedre enn abilify 

Det er vel for behandlingsresistente psykoselidelser? Det trenger jeg i alle fall ikke. Men fint det funker for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sophia-Na
Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden):

Jeg vet ikke, de må vel bare la meg være i fred. Jeg er jo et fritt menneske.

Du er et fritt menneske og det skal mye til for at det skal bli tvang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden):

Det er vel for behandlingsresistente psykoselidelser? Det trenger jeg i alle fall ikke. Men fint det funker for deg

Jeg var slett ikke behandlingsresistent. Høye doser abilify hjalp meg, men de fleste legene ville ikke at jeg skulle bruke så høye doser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Marye skrev (3 minutter siden):

Jeg var slett ikke behandlingsresistent. Høye doser abilify hjalp meg, men de fleste legene ville ikke at jeg skulle bruke så høye doser 

Oja er du fornøyd med loponex da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Sophia-Na skrev (8 minutter siden):

Du er et fritt menneske og det skal mye til for at det skal bli tvang :) 

Ja håper retten er på min side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Oja er du fornøyd med loponex da?

Bortsett fra restless legs (grunn til at jeg sluttet på alle andre AP) er jeg veldig fornøyd. Men jeg må ta lyrica nesten hver natt pga restless legs 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophia-Na
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Ja håper retten er på min side

Ta det på onsdag og husk (du trenger ikke opplyse om utfallet) du er sårbar og ingen har noe med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Sophia-Na skrev (1 minutt siden):

Ta det på onsdag og husk (du trenger ikke opplyse om utfallet) du er sårbar og ingen har noe med det :) 

Ja skal prøve å ikke tenke så mye over det lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ikke møter opp så kan de sende politiet på døra for å få deg tvangsinnlagt om de virkelig er bekymret for deg. Jeg ville heller møtt opp på den timen og samarbeidet enn å gjemme meg bort hjemme. Jeg kan love deg at du ikke vil oppleve å bli hentet av politi og ambulanse mens naboene kan se på.

Anonymkode: ab017...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel selv valgt å ville ha hjelp av dps så da burde du enten møte opp elelr så får du nesten avslutte og heller begynne igjen når du er mer motivert tenker jeg. Eller hva tenker du selv? Hvis fagforbundet er etter deg kan ikke dps hjelpe deg med,men du er nødt å gå til politiet om de plager deg slik du sier.

Anonymkode: f60fe...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du har vel selv valgt å ville ha hjelp av dps så da burde du enten møte opp elelr så får du nesten avslutte og heller begynne igjen når du er mer motivert tenker jeg. Eller hva tenker du selv? Hvis fagforbundet er etter deg kan ikke dps hjelpe deg med,men du er nødt å gå til politiet om de plager deg slik du sier.

Anonymkode: f60fe...f25

Jeg har tenkt mye på å dra til politiet men jeg tør ikke å gå ut. Og det med at jeg ikke vil til dps har ingenting med motivasjonen min å gjøre. Det er rett og slett farlig for meg å gå ut nå! Hva er det folk ikke skjønner med det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophia-Na
Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Jeg har tenkt mye på å dra til politiet men jeg tør ikke å gå ut. Og det med at jeg ikke vil til dps har ingenting med motivasjonen min å gjøre. Det er rett og slett farlig for meg å gå ut nå! Hva er det folk ikke skjønner med det??

Hm .. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du ikke møter opp så kan de sende politiet på døra for å få deg tvangsinnlagt om de virkelig er bekymret for deg. Jeg ville heller møtt opp på den timen og samarbeidet enn å gjemme meg bort hjemme. Jeg kan love deg at du ikke vil oppleve å bli hentet av politi og ambulanse mens naboene kan se på.

Anonymkode: ab017...313

Jeg skal prøve så godt jeg kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Jeg har tenkt mye på å dra til politiet men jeg tør ikke å gå ut. Og det med at jeg ikke vil til dps har ingenting med motivasjonen min å gjøre. Det er rett og slett farlig for meg å gå ut nå! Hva er det folk ikke skjønner med det??

Vi har jo ingen forutsetninger for å vite noe som helst for vi vet ikke hva de hsr gjort mot deg eller noen ting. Du kan ikke forvente å få slik forståelse av anonyme på nett heller

Anonymkode: f60fe...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har jo ingen forutsetninger for å vite noe som helst for vi vet ikke hva de hsr gjort mot deg eller noen ting. Du kan ikke forvente å få slik forståelse av anonyme på nett heller

Anonymkode: f60fe...f25

Nei men blir jo irritert når du mener det er noe med motivasjonen å gjøre når jeg ikke kan gå ut og derfor ikke kan dra til dps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...