Gå til innhold

Hvordan bli bedre?


Diis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bare føler jeg ikke passer inn i livet. Klarer ikke å få meg venner fordi jeg er aldri bra nok. Får ikke til det å leve. Har det ikke bra med meg selv. Prøver så godt jeg kan men får det ikke til. Vanskelig å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diis skrev (1 time siden):

Jeg bare føler jeg ikke passer inn i livet. Klarer ikke å få meg venner fordi jeg er aldri bra nok. Får ikke til det å leve. Har det ikke bra med meg selv. Prøver så godt jeg kan men får det ikke til. Vanskelig å forklare.

Kanskje du burde få en Støttekontakt? Ofte så får man Støttekontakt dersom man ikke klarer å sosialisere seg og få venner. Da har en å dra på f. Eks kafé med ihvertfall. Det kan være en begynnelse 

Anonymkode: 4004e...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 16.23):

Kanskje du burde få en Støttekontakt? Ofte så får man Støttekontakt dersom man ikke klarer å sosialisere seg og få venner. Da har en å dra på f. Eks kafé med ihvertfall. Det kan være en begynnelse 

Anonymkode: 4004e...1af

Jeg har hatt støttekontakt før men de pleier som regel kun å være det i korte perioder. Også kommer det en ny igjen. Vanskelig å bli kjent med folk som bare slutter og jeg må begynne på nytt igjen. Jeg tror folk ikke holder ut med meg. Føler det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diis skrev (42 minutter siden):

Jeg har hatt støttekontakt før men de pleier som regel kun å være det i korte perioder. Også kommer det en ny igjen. Vanskelig å bli kjent med folk som bare slutter og jeg må begynne på nytt igjen. Jeg tror folk ikke holder ut med meg. Føler det bare.

Ikke ta alt personlig. Det er ikke så sikkert at det er deg. Det kan fint være dem. Jeg har hørt mange klage på at støttekontakter både slutter og ikke kommer til avtalt tid. Så er det jo så klart de som gjør det også, men.poenget mitt er at du ikke må ta alt som tegn på at det er du som er feil. Jeg tror ikke at du er det. Du virker som en ok person av det jeg leser her. Jeg ser ærlig talt ikke hvorfor du skal være så vanskelig å like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Diis skrev (På 10.12.2022 den 21.48):

Jeg har hatt støttekontakt før men de pleier som regel kun å være det i korte perioder. Også kommer det en ny igjen. Vanskelig å bli kjent med folk som bare slutter og jeg må begynne på nytt igjen. Jeg tror folk ikke holder ut med meg. Føler det bare.

Det er veldig vanlig ar de slutter. Tror den pappa hadde lengst var i. 4 måneder og den korteste to besøk. Han hadde ikke autisme men afasi atter hjerneslag.

Anonymkode: ee055...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...