Gå til innhold

Har du noen skjulte snobbete sider?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (16 minutter siden):

Ja, og jeg tenkte at moren din kanskje bare ville dele med deg for å føle den felleskapsfølelsen. Ikke vet jeg, men jeg tror jeg også misforsto moren min og ble rett og slett irritert på henne. De vil bare dele tror jeg 🙂

Ja, interessant det du skriver videre. Vi føler oss veldig ofte utsatt når vi blir stående alene. Noen liker det, og vi takler det bedre med årene, men vi liker uansett å høre til i en gruppe/et miljø. Lite eller stort. 

Ja når man ser sånn på det er det jo hyggelig av min mor å ville kritisere kjendiser til meg. 😅 

Jeg liker ikke å høre til noe stort, men jeg ønsker å ha et sted å høre til da. Det må jeg si jeg savner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (7 minutter siden):

 

Men de finnes jo ikke gode å sitte i... 🙈 Vi hadde en kort periode rav4, vi hadde begge to vondt i ryggen etter å ha kjørt på langtur med den. Har også sittet på langtur i midten bak på en annen rav4, til å bli invalid av. Langtur med Volvo xc70 er som å sitte i godstolen. 😊 

Har en Yaris og den synes jeg er god for min rygg, men Volvo er nok hakket bedre. Stor sjanse for at jeg kjøper Yaris igjen.  Liker størrelsen og er meget fornøyd med servicen på Toyota (iallefall der jeg hører til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (2 timer siden):

Har en Yaris og den synes jeg er god for min rygg, men Volvo er nok hakket bedre. Stor sjanse for at jeg kjøper Yaris igjen.  Liker størrelsen og er meget fornøyd med servicen på Toyota (iallefall der jeg hører til)

Det viktigste er jo at man er fornøyd. 😊 Her i huset holder vi oss i Volvo/Polestar-familien. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (15 minutter siden):

Det viktigste er jo at man er fornøyd. 😊 Her i huset holder vi oss i Volvo/Polestar-familien. 😊

Volvo er godt å sitte i på langturer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 timer siden):

Det viktigste er jo at man er fornøyd. 😊 Her i huset holder vi oss i Volvo/Polestar-familien. 😊

Jeg tuller med at har en først kommet inn i Volvo-sekten, så er det ingen vei ut 😅

Ja, vi er medlem selv 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shira! skrev (3 minutter siden):

Jeg tuller med at har en først kommet inn i Volvo-sekten, så er det ingen vei ut 😅

Ja, vi er medlem selv 😂

Ser ingen grunn til å gå ut av Volvo-sekten med 408 hk under panseret! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om mine skjulte snobbesider.  Bil har jeg ikke, og de jeg hadde før var små og billige, Toyota aygo, Ford Ka, og Citroen.  Hadde engang skikkelig gammel BMW før vi ble skilt, og den var så gammel at døtrene hadde problemer med det (ungdommer)😄.

Kjendiser og ikke kjendiser.  Jeg har aldri spekulert i røde løpere, men jeg ville synes det var stas å få prate med kongen.  Kanskje er det en skjult snobbeside😅.

Jeg snobber kanskje nedover også for jeg vil helst bo og være der det er vanlige mennesker som på østkanten i Oslo.  Grønland er favoritten, men ikke noe "fint" i snobbens øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de som kjøper FirstPrice er litt stakkerligste, og de som handler brukt på bruktbutikk det er kanskje min skjulte snobbeside. 

Anonymkode: 26d16...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg synes de som kjøper FirstPrice er litt stakkerligste, og de som handler brukt på bruktbutikk det er kanskje min skjulte snobbeside. 

Anonymkode: 26d16...5c5

Jeg kjøper veldig gjerne ting og tang på loppemarked og i bruktbutikker.  De fineste glassene er kjøpt der.  Har også kjøpt en del ting via finn.no som jeg er veldig glad i.  Det er mer bærekraftig enn å kjøpe nytt hele tiden og ofte mye finere ting.

Jeg kjøper FirstPrice hvis det er varer jeg liker og har en god pris.  Hvorfor skulle jeg ikke gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (9 minutter siden):

Jeg kjøper veldig gjerne ting og tang på loppemarked og i bruktbutikker.  De fineste glassene er kjøpt der.  Har også kjøpt en del ting via finn.no som jeg er veldig glad i.  Det er mer bærekraftig enn å kjøpe nytt hele tiden og ofte mye finere ting.

Jeg kjøper FirstPrice hvis det er varer jeg liker og har en god pris.  Hvorfor skulle jeg ikke gjøre det?

Jeg svarte på mine skjulte snobbete sider. Jeg visste jo noen ville reagere på mine snobbete sider derfor synes jeg tråden var vanskelig og svare på! 

Anonymkode: 26d16...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (51 minutter siden):

Jeg kjøper veldig gjerne ting og tang på loppemarked og i bruktbutikker.  De fineste glassene er kjøpt der.  Har også kjøpt en del ting via finn.no som jeg er veldig glad i.  Det er mer bærekraftig enn å kjøpe nytt hele tiden og ofte mye finere ting.

Jeg kjøper FirstPrice hvis det er varer jeg liker og har en god pris.  Hvorfor skulle jeg ikke gjøre det?

Men dette er jo ikke en tråd for å rakke ned på andre, så du kan jo ikke ta det personlig. Det er snakk om at vi skal dele våre snobbete sider, og det er tross alt snobben som (bør) komme dårligst ut av en slik tråd. 

Ser ingen grunn til å gå i forsvarsposisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (1 minutt siden):

Men dette er jo ikke en tråd for å rakke ned på andre, så du kan jo ikke ta det personlig. Det er snakk om at vi skal dele våre snobbete sider, og det er tross alt snobben som (bør) komme dårligst ut av en slik tråd. 

Ser ingen grunn til å gå i forsvarsposisjon.

Jeg tok det ikke personlig så langt fra det.  Man kan kanskje si at jeg snobber nedover når jeg skriver slik.  Ser ingen grunn til å tolke det jeg skrev som forsvar.

Tenker aldri på tråder som noe til å rakke ned på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah skrev (19 minutter siden):

Jeg tok det ikke personlig så langt fra det.  Man kan kanskje si at jeg snobber nedover når jeg skriver slik.  Ser ingen grunn til å tolke det jeg skrev som forsvar.

Tenker aldri på tråder som noe til å rakke ned på andre.

Det var nå den eneste måten å tolke svaret ditt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg kjører Jaguar, vet ikke om det er snobbete.

-Jeg bor i et villastrøk på Oslo Vest og kunne aldri tenkt meg å bo i øst. Jeg kan godt dra til den delen av byen men aldri bodd der fast. Har villa med stor hage og kunne aldri bodd i  blokkleilighet med mindre jeg endte opp i en situasjon som førte til at jeg ikke hadde noe valg.

- Jeg har seilbåt. Vet ikke om det er snobbete, men jeg føler seilbåtklubben til mannen min har ganske høy snobbefaktor de gangene jeg er der.

- Jeg er veldig glad i merkeklær og dyre vesker, men er ikke så begeistret for store, synlige logoer. Det skriker nyrik russer, som er harry og det motsatte av snobb.

Å være snobbete ser jeg ikke på som en dårlig ting heller.

 

Anonymkode: 39fca...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

-Jeg kjører Jaguar, vet ikke om det er snobbete.

-Jeg bor i et villastrøk på Oslo Vest og kunne aldri tenkt meg å bo i øst. Jeg kan godt dra til den delen av byen men aldri bodd der fast. Har villa med stor hage og kunne aldri bodd i  blokkleilighet med mindre jeg endte opp i en situasjon som førte til at jeg ikke hadde noe valg.

- Jeg har seilbåt. Vet ikke om det er snobbete, men jeg føler seilbåtklubben til mannen min har ganske høy snobbefaktor de gangene jeg er der.

- Jeg er veldig glad i merkeklær og dyre vesker, men er ikke så begeistret for store, synlige logoer. Det skriker nyrik russer, som er harry og det motsatte av snobb.

Å være snobbete ser jeg ikke på som en dårlig ting heller.

 

Anonymkode: 39fca...85e

Hvilken modell Jaguar? Min favorittmerke 🙂 liker best de eldre modellene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (58 minutter siden):

Det var nå den eneste måten å tolke svaret ditt på.

For deg kanskje.  Du kan ikke snakke på vegne av alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

-Jeg kjører Jaguar, vet ikke om det er snobbete.

-Jeg bor i et villastrøk på Oslo Vest og kunne aldri tenkt meg å bo i øst. Jeg kan godt dra til den delen av byen men aldri bodd der fast. Har villa med stor hage og kunne aldri bodd i  blokkleilighet med mindre jeg endte opp i en situasjon som førte til at jeg ikke hadde noe valg.

- Jeg har seilbåt. Vet ikke om det er snobbete, men jeg føler seilbåtklubben til mannen min har ganske høy snobbefaktor de gangene jeg er der.

- Jeg er veldig glad i merkeklær og dyre vesker, men er ikke så begeistret for store, synlige logoer. Det skriker nyrik russer, som er harry og det motsatte av snobb.

Å være snobbete ser jeg ikke på som en dårlig ting heller.

 

Anonymkode: 39fca...85e

Jeg lurer på om dette er seriøst innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (20 minutter siden):

Jeg lurer på om dette er seriøst innlegg.

Både du og lillemus må gjerne utdype hvorfor dette ikke kan være seriøst.......🥰

Anonymkode: 39fca...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...