Gå til innhold

Har du noen skjulte snobbete sider?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Både du og lillemus må gjerne utdype hvorfor dette ikke kan være seriøst.......🥰

Anonymkode: 39fca...85e

Nå er ikke jeg verken den ene eller den andre du ber om å utdype da, men jeg personlig tror på innholdet i innlegget du skrev. Det jeg har større problemer med å forstå, er at den type person du beskriver deg som, frekventerer Dr. Online 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Både du og lillemus må gjerne utdype hvorfor dette ikke kan være seriøst.......🥰

Anonymkode: 39fca...85e

Jeg sa at jeg lurte på om det var seriøst, ikke hvorvidt det kunne være seriøst.  Dette oser lange veier av tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Hvilken modell Jaguar? Min favorittmerke 🙂 liker best de eldre modellene. 

Jaguar XE

Anonymkode: 39fca...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (42 minutter siden):

Nå er ikke jeg verken den ene eller den andre du ber om å utdype da, men jeg personlig tror på innholdet i innlegget du skrev. Det jeg har større problemer med å forstå, er at den type person du beskriver deg som, frekventerer Dr. Online 🙂

Til tross for status og penger så har jeg dessverre fysisk og psykisk sykdom. Jeg fant mye støtte i dette forumet for noen år siden da jeg var ganske syk, og er fremdeles her selv om jeg ikke er blant de aller mest aktive. Jeg vurderte først å ta det under nick, men i tilfelle noen utenfra kjenner det igjen så vil jeg ikke ha det knyttet til nicket mitt hvor jeg har skrevet andre sykdomsrelaterte ting.

 

Anonymkode: 39fca...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Til tross for status og penger så har jeg dessverre fysisk og psykisk sykdom. Jeg fant mye støtte i dette forumet for noen år siden da jeg var ganske syk, og er fremdeles her selv om jeg ikke er blant de aller mest aktive. Jeg vurderte først å ta det under nick, men i tilfelle noen utenfra kjenner det igjen så vil jeg ikke ha det knyttet til nicket mitt hvor jeg har skrevet andre sykdomsrelaterte ting.

 

Anonymkode: 39fca...85e

Jeg vet hvilket nick du skriver under og er glad på dine vegne. En ting er hva du har av fasade og materielle goder. En annen ting er hvor mye lån du eller dere har. Det er i mine øyne mer status å bo i blokk betalt ned enn en villa full av lån. 

Anonymkode: 26d16...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet hvilket nick du skriver under og er glad på dine vegne. En ting er hva du har av fasade og materielle goder. En annen ting er hvor mye lån du eller dere har. Det er i mine øyne mer status å bo i blokk betalt ned enn en villa full av lån. 

Anonymkode: 26d16...5c5

Vi har ca 270.000 igjen på lånet vårt. 

Anonymkode: 39fca...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har ca 270.000 igjen på lånet vårt. 

Anonymkode: 39fca...85e

Det er 270.000 det. Ganske mye penger. Så kommer spørsmålet eier dere alt sammen? Går dere fra hverandre hva skjer da? 

Anonymkode: 26d16...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er 270.000 det. Ganske mye penger. Så kommer spørsmålet eier dere alt sammen? Går dere fra hverandre hva skjer da? 

Anonymkode: 26d16...5c5

270000 kr i lån på en villa på vestkanten i Oslo er ingenting.  Hvor mye tror du egentlig at villaene koster?  Om det så hadde vært 270 000 i lån på to roms leilighet øverst i Groruddalen så hadde det vært lite.

Må jo anta at de eier resten, hvem som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg vet hvilket nick du skriver under og er glad på dine vegne. En ting er hva du har av fasade og materielle goder. En annen ting er hvor mye lån du eller dere har. Det er i mine øyne mer status å bo i blokk betalt ned enn en villa full av lån. 

Anonymkode: 26d16...5c5

 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er 270.000 det. Ganske mye penger. Så kommer spørsmålet eier dere alt sammen? Går dere fra hverandre hva skjer da? 

Anonymkode: 26d16...5c5

Wow, bare wow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (Akkurat nå):

270000 kr i lån på en villa på vestkanten i Oslo er ingenting.  Hvor mye tror du egentlig at villaene koster?  Om det så hadde vært 270 000 i lån på to roms leilighet øverst i Groruddalen så hadde det vært lite.

Må jo anta at de eier resten, hvem som de er.

270 000 i lån på en bolig er lite uansett om det ikke ligger på vestkanten i Oslo det - for meg hadde det vært luksus. Det oser misunnelse av innlegget til den anonyme brukeren ...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (1 minutt siden):

270000 kr i lån på en villa på vestkanten i Oslo er ingenting.  Hvor mye tror du egentlig at villaene koster?  Om det så hadde vært 270 000 i lån på to roms leilighet øverst i Groruddalen så hadde det vært lite.

Må jo anta at de eier resten, hvem som de er.

Jeg vet ikke. Beklager avsporing. 

Anonymkode: 26d16...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (1 minutt siden):

270 000 i lån på en bolig er lite uansett om det ikke ligger på vestkanten i Oslo det - for meg hadde det vært luksus. Det oser misunnelse av innlegget til den anonyme brukeren ...5c5

Misunnelse? Nei det er jeg ikke. Jeg mente ikke spore av. 

Anonymkode: 26d16...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Misunnelse? Nei det er jeg ikke. Jeg mente ikke spore av. 

Anonymkode: 26d16...5c5

Det var bare utrolig smålig å begynne å stille disse spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Til tross for status og penger så har jeg dessverre fysisk og psykisk sykdom. Jeg fant mye støtte i dette forumet for noen år siden da jeg var ganske syk, og er fremdeles her selv om jeg ikke er blant de aller mest aktive. Jeg vurderte først å ta det under nick, men i tilfelle noen utenfra kjenner det igjen så vil jeg ikke ha det knyttet til nicket mitt hvor jeg har skrevet andre sykdomsrelaterte ting.

 

Anonymkode: 39fca...85e

Ja, det gir jo mening. Du har det livet jeg skulle ønske jeg hadde du ❤️ Det er derfor jeg prøver å snobbe meg litt oppover med noen merkeklær og fet bil 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (Akkurat nå):

Det var bare utrolig smålig å begynne å stille disse spørsmålene.

Ja det var det og det beklager jeg. Det var dumt av meg. 

Anonymkode: 26d16...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er 270.000 det. Ganske mye penger. Så kommer spørsmålet eier dere alt sammen? Går dere fra hverandre hva skjer da? 

Anonymkode: 26d16...5c5

Slutt?  Hun svarer jo bare på spørsmålet i tråden og har ikke sagt ett stygt ord om noen. Ikke vær så frekk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Slutt?  Hun svarer jo bare på spørsmålet i tråden og har ikke sagt ett stygt ord om noen. Ikke vær så frekk? 

Jeg har sagt beklager! Ser du ikke det? 

Anonymkode: 26d16...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har sagt beklager! Ser du ikke det? 

Anonymkode: 26d16...5c5

Jo jeg så det etter at jeg postet. Den er grei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jo jeg så det etter at jeg postet. Den er grei. 

Jeg har noe inntrykk av at du liker at folk krangler. Og liker og lage drama..! Jeg sa beklager. 

Anonymkode: 26d16...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...