Gå til innhold

Problemer med å få i meg mat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg skriver manglende matlyst på grunn av stress I mitt hovedinnlegg og det stemmer.  Men selfølgelig kommer dette stresset av noe ,og jeg tror de fleste forstår at det skal litt mer til en hverdags problemer for å bli så stresset at mat blir så vanskelig som det har blitt for meg. 

 

Anonymkode: 6c6bd...19b

Da bør du skrive det. Jeg er bare innom her nå og da, og jeg vet ikke hvem som feiler hva, bortsett fra en jeg har lest litt i dagboken til. Det er veldig vanskelig å spekulere og fantasere før man svarer, og det er ikke sånn at du kan gå ut fra at "alle bør jo skjønne.."! I tillegg er du anonym også, så ingen her vet noe som helst om din bakgrunn eller har den minste forutsetning for å vite det.

Alle her er heller hverken syke fysisk eller psykisk, så det er ikke så lett å skjønne alt uten en forklaring eller at man kan stille spørsmål.

Du gikk rett i forsvar og kalte folk her "slemme" og at de led av ett eller annet, og det er hersketeknikk! Du svarte etterhvert greit på mine spørsmål, men så gikk du i forsvar igjen. Så mye drama og dritt for at ikke alle skjønner alt som ikke sies! Og fordi jeg skrev "ta deg sammen" på en veldig lite "slem" måte. Jeg kunne sikkert latt være å skrive akkurat det, men fysøren for noen overreaksjoner her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da kunne du vel ha opplyst det med det samme, så hadde du kanskje unngått de svarene du mener er ufine. 

Anonymkode: d8343...d83

Som jeg skriver så vil de fleste forstå at det ligger noe bak stresset, ingen blir stresset av ingenting.  Skulle jeg tatt med hva som har gjort meg stresset tror jeg at det kunne ta fokus bort fra spørsmålet mitt. 

Svarene som er ufine er ufine fordi de som skrev svarene valgte å svare på den måten, ingen må velge å formulere seg ufine uansett hvordan en oppfatter situasjonen/spørsmålet. 

Anonymkode: 6c6bd...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Da bør du skrive det. Jeg er bare innom her nå og da, og jeg vet ikke hvem som feiler hva, bortsett fra en jeg har lest litt i dagboken til. Det er veldig vanskelig å spekulere og fantasere før man svarer, og det er ikke sånn at du kan gå ut fra at "alle bør jo skjønne.."! I tillegg er du anonym også, så ingen her vet noe som helst om din bakgrunn eller har den minste forutsetning for å vite det.

Alle her er heller hverken syke fysisk eller psykisk, så det er ikke så lett å skjønne alt uten en forklaring eller at man kan stille spørsmål.

Du gikk rett i forsvar og kalte folk her "slemme" og at de led av ett eller annet, og det er hersketeknikk! Du svarte etterhvert greit på mine spørsmål, men så gikk du i forsvar igjen. Så mye drama og dritt for at ikke alle skjønner alt som ikke sies! Og fordi jeg skrev "ta deg sammen" på en veldig lite "slem" måte. Jeg kunne sikkert latt være å skrive akkurat det, men fysøren for noen overreaksjoner her! 

Den informasjonen jeg la ut var nok til å svare på spørsmålet mitt. En må heller ikke svare vis en synes informasjonen er for dårlig. Det eneste jeg vil ta "kritikk " for ,er at jeg ikke tenkte på at ikke alle skjønner at det selfølgelig ligger noe bak stresset.  Jeg har aldri opplevd selv eller hørt om noen som bare plutselig blir veldig stresset uten noen underliggende årsak. Så beklager den glippen.

Anonymkode: 6c6bd...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den informasjonen jeg la ut var nok til å svare på spørsmålet mitt. En må heller ikke svare vis en synes informasjonen er for dårlig. Det eneste jeg vil ta "kritikk " for ,er at jeg ikke tenkte på at ikke alle skjønner at det selfølgelig ligger noe bak stresset.  Jeg har aldri opplevd selv eller hørt om noen som bare plutselig blir veldig stresset uten noen underliggende årsak. Så beklager den glippen.

Anonymkode: 6c6bd...19b

Nei det skal sikkert noe til før man blir stresset i de fleste tilfeller. Men da er dramaet over her ihvertfall. Vi gjorde begge en glipp, så det er fort gjort. Suns det tok litt vel av her da, menmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (14 timer siden):

Da får du bli oppgitt. Hvis vi må sitte og gjette hva som EGENTLIG feiler folk før vi svarer her, så blir det jo saklig. Det er faktisk ingen vits i å forstå seg ihjel på andre heller, for akkurat det kan gjøre mennesker sykere! Da jeg var deprimert og også innlagt så taklet jeg ikke alle de "stakkars deg, jeg forstår deg"-kommentarene! Jeg var ikke stakkarslig og jeg ville fremdeles ta ansvar for meg selv og mine valg! Jeg vet at ikke alle kan eller ser at de har muligheten til det, men å la være å spise på grunn av stress har ikke jeg hverken lyst eller vilje til å forstå sånn at jeg stryker medhårs. Det syns jeg du bare skal akseptere, for alle er ikke like. Og jeg svarte ikke stygt på noen måte! 

Hvor mye klarer du å spise når du har omgangssyke? 

Anonymkode: 8ead1...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor mye klarer du å spise når du har omgangssyke? 

Anonymkode: 8ead1...058

Hva har det med saken å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (6 timer siden):

Hva har det med saken å gjøre? 

Mye. Fordi det handler om at det er vanskelig å få i seg mat. At det kan være like vanskelig for TS å få i seg mat, som når en har omgangssyke.  Tenkte sammenligningen kunne få det i et annet perspektiv 

Anonymkode: 8ead1...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mye. Fordi det handler om at det er vanskelig å få i seg mat. At det kan være like vanskelig for TS å få i seg mat, som når en har omgangssyke.  Tenkte sammenligningen kunne få det i et annet perspektiv 

Anonymkode: 8ead1...058

Enig det var en god sammenligning. Ts det er veldig dumt hvis du brekker deg. Og veldig usunt! 

Anonymkode: 290b1...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Mye. Fordi det handler om at det er vanskelig å få i seg mat. At det kan være like vanskelig for TS å få i seg mat, som når en har omgangssyke.  Tenkte sammenligningen kunne få det i et annet perspektiv 

Anonymkode: 8ead1...058

Ja jeg skjønte jo at det lå litt mer bak enn jeg trodde til å begynne med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da ble jeg innlagt på grunn av disse mat problemene. Ikke at jeg tror det hjelper. 

Anonymkode: 6c6bd...19b

Masse lykke til ❤️ Håper det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da ble jeg innlagt på grunn av disse mat problemene. Ikke at jeg tror det hjelper. 

Anonymkode: 6c6bd...19b

Det er risky å spise så ekstremt lite som du har gjort, så veldig bra at du får hjelp 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Da ble jeg innlagt på grunn av disse mat problemene. Ikke at jeg tror det hjelper. 

Anonymkode: 6c6bd...19b

❤️ Masse god bedring❤️

Anonymkode: 290b1...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

❤️ Masse god bedring❤️

Anonymkode: 290b1...b14

Takk skal du ha 😃

Anonymkode: 6c6bd...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (19 minutter siden):

Det er risky å spise så ekstremt lite som du har gjort, så veldig bra at du får hjelp 🙂

Ja det er nok det.

Anonymkode: 6c6bd...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...