Nicklusheletida Skrevet 1. desember 2022 Skrevet 1. desember 2022 Vi voksne pleier ikke å gi julegave til hverandre annet enn til egne foreldre. Slik er det i min familie og slik er det i min samboers familie. Alle er enige om at vi IKKE skal gi gaver. Jeg har likevel litt lyst til å gi en gave til samboers søster i år, men litt dumt om hun føler at hun da burde ha gitt til meg.Derfor er jeg i tvil. Det jeg har lyst til å gjøre er å lage et minnealbum fra hennes siste bursdag som var en stor runddag. Hun tar aldri bilder selv i noen anledninger. Heller ikke samboeren hennes, men jeg har mange fine bilder fra dagen av hennes, av henne selv, hennes venner og familie. Kan jeg ? Er jo litt dumt hvis hun neste år begynner å tro at hun må gi meg noe. 0 Siter
Gjest Sophia-Na Skrevet 1. desember 2022 Skrevet 1. desember 2022 Klart du kan Det er en fin gave. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2022 Skrevet 1. desember 2022 Nicklusheletida skrev (16 minutter siden): Kan jeg ? Er jo litt dumt hvis hun neste år begynner å tro at hun må gi meg noe. En kjempekoselig gave! Jeg hadde blitt kjempeglad! 1 Siter
Pallida Skrevet 1. desember 2022 Skrevet 1. desember 2022 Fin tanke og flott gave! Kan det være en idé å gi den som en før- eller romsjulsgave, slik at det er tydelig at det ikke er en «typisk» julegave? Det fremgår jo også av selve gaven. Er jo ikke hvert år hun feirer rundt tall! 4 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1. desember 2022 Forfatter Skrevet 1. desember 2022 (endret) Takk for svar. Da er det bare å starte Til Mari : Ja, det er en mulighet . De kommer på førjulsselskap og jeg kan gi den da. God ide Fikk det plutselig litt travelt nå. Endret 1. desember 2022 av Nicklusheletida . 1 Siter
Bøtteknotten Skrevet 1. desember 2022 Skrevet 1. desember 2022 Synes også det var en god ide med førjulsgave! Tanken er fantastisk og omsorgsfull, men tror du har rett i at hun fort kunne følt på at hun burde gi noe igjen. Med mindre dere feirer sammen på julaften? Da kunne du evt hatt gaven i bakhånd til etter gaveåpningen, og gitt sammen med en beskjed av typen «jeg vet vi ikke skal gaver, men akkurat i år ønsket jeg å gjøre et unntak fordi….» 😊 Jeg hadde blitt superglad! ❤️ 1 Siter
Kayia Skrevet 1. desember 2022 Skrevet 1. desember 2022 Nicklusheletida skrev (4 timer siden): Takk for svar. Da er det bare å starte Til Mari : Ja, det er en mulighet . De kommer på førjulsselskap og jeg kan gi den da. God ide Fikk det plutselig litt travelt nå. Tenkte som Mari, bare at jeg ville gitt den i romjulen. Om du gir den før jul vil hun sikkert gjengjelde med Moe på julaften, i allefall ville jeg gjort det. Gir du den i romjulen blir det mer uavhengig av hele julegavekonseptet. Fin gave forresten 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2. desember 2022 Forfatter Skrevet 2. desember 2022 (endret) Kayia skrev (40 minutter siden): Tenkte som Mari, bare at jeg ville gitt den i romjulen. Om du gir den før jul vil hun sikkert gjengjelde med Moe på julaften, i allefall ville jeg gjort det. Gir du den i romjulen blir det mer uavhengig av hele julegavekonseptet. Fin gave forresten Takk ! Typisk meg å bli sittende ut over natta for å gjøre meg ferdig . Akkurat ferdig nå I romjula og på julaften er vi bortreist Derfor vi skal ha et pinnekjøttlag før jul, så hun må få det da Endret 2. desember 2022 av Nicklusheletida . 2 Siter
frosken Skrevet 2. desember 2022 Skrevet 2. desember 2022 Nicklusheletida skrev (22 timer siden): Vi voksne pleier ikke å gi julegave til hverandre annet enn til egne foreldre. Slik er det i min familie og slik er det i min samboers familie. Alle er enige om at vi IKKE skal gi gaver. Jeg har likevel litt lyst til å gi en gave til samboers søster i år, men litt dumt om hun føler at hun da burde ha gitt til meg.Derfor er jeg i tvil. Det jeg har lyst til å gjøre er å lage et minnealbum fra hennes siste bursdag som var en stor runddag. Hun tar aldri bilder selv i noen anledninger. Heller ikke samboeren hennes, men jeg har mange fine bilder fra dagen av hennes, av henne selv, hennes venner og familie. Kan jeg ? Er jo litt dumt hvis hun neste år begynner å tro at hun må gi meg noe. Jeg synes det er en fin ting å gjøre - og tror ikke egentlig at det vil utløse en oppfatning om at man må gi gave tilbake, da det du planlegger å gjøre ikke er en "tradisjonell" julegave. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2. desember 2022 Forfatter Skrevet 2. desember 2022 frosken skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er en fin ting å gjøre - og tror ikke egentlig at det vil utløse en oppfatning om at man må gi gave tilbake, da det du planlegger å gjøre ikke er en "tradisjonell" julegave. Jeg tenker å si det når jeg overleverer gaven, at det ikke er en julegave. Bare noe jeg hadde lyst til å gi 0 Siter
Kashmir- Skrevet 2. desember 2022 Skrevet 2. desember 2022 Ja det kan du. En fin og omtenksom gave 🙂 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. desember 2022 Forfatter Skrevet 22. desember 2022 Oppdatering : Hun ble veldig glad Gøy å gi noe når mottakeren blir synlig, ekte glad 10 Siter
frosken Skrevet 22. desember 2022 Skrevet 22. desember 2022 Nicklusheletida skrev (59 minutter siden): Oppdatering : Hun ble veldig glad Gøy å gi noe når mottakeren blir synlig, ekte glad Jeg liker sånne oppdateringer, husket med en gang tråden da den dukket opp:-) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.